200 pasažieri 9.augustā devās lidojumā no Stokholmas uz Berlīni, un liels bija viņu pārsteigums Berlīnē konstatējot, ka, izrādās, lidmašīna devusies ceļā ar tukšu bagāžas nodalījumu. Vēl vairāk, bagāža nebija atrodama arī Stokholmas lidostā. Tā gluži vienkārši pazuda, un tikai pēc mēneša daži pasažieri savas ceļasomas atguva, kamēr vairākums joprojām zīlē, kā un kur var pazust 200 pasažieru bagāža.
Reisa pasažieri izmanto visas iespējas, lai darītu zināmu savu attieksmi "Air Berlin", arī sociālos tīklus, tādējādi radot aviokompānijai sociālo mediju krīzi. Viņi ziņo uz aviokompānijas Twitter un Facebook "sienām" un pat ir izveidojuši Facebook grupu, kuras aprakstā teikts: "Mēs joprojām nevaram saprast, kā kapteinis varēja pieņemt lēmumu pacelties bez nevienas somas bagāžas nodalījumā. Mums ir nepieciešams "Air Berlin atbalsts" - lūdzu, izmeklējiet šo lietu! Runa taču neiet par vienu nozaudētu somu, bet veselu lidmašīnu ar pazaudētām somām!" Vienīgais ieteikums, kuru aviokompānija, kā atbildi publicējusi savos sociālajos tīklos, ir griezties lidostas pazaudēto un atrasto mantu departamentā.