Autentisks itāļu espresso ‒ no pirmsākumiem līdz mūsdienām
Jolanta Ozoliņa-Žogla
Jau ilgu laiku espresso ir Itālijas kultūras simbols un neatņemama itāļu ikdienas sastāvdaļa. Lavazza zīmols pasaulē pazīstams kā itāļu espresso vēstnesis. Vairāk nekā gadsimta garumā uzkrātais pieredzes spēks, augstākās kvalitātes izejvielas un progresīvo tehnoloģiju resursi nodrošinājuši tai līdera pozīcijas espresso maisīju ražošanas industrijā. Luidži Lavaca (Luigi Lavazza) 25 gadu vecumā ieradās Turīnā un iegādājās veikalu, kur 1895. gadā tika dibināta Lavazza. Izrādās, ka viņš ir iegājis vēsturē kā pirmais, kurš izdomāja sajaukt dažādu šķirņu augstākā labuma kafijas pupiņas, veidojot pilnīgi jaunas, unikālas garšas kafijas maisījumus. Lavazza ģimene savas tradīcijas un zināšanas kafijas mākslā nodod jau ceturtajai paaudzei.
Laba kafija
ir espresso pamats. Kafijas baudīšanu var salīdzināt ar vīnu degustēšanu ‒ iesācējiem parasti garšo salda, balta kafija, bet tieši biezais, melnais, rūgtais espresso ar savu izteiksmīgo garšu un patīkamo pēcgaršu atklāj šī dzēriena patieso vērtību, ko iemīlam pēc laika.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit