"Sievietes daudz vairāk ietekmē apkārtējā vide, tādēļ ir svarīgi, lai arī viesnīcās viņas justos labi," atzīst Džūdija Braunela no Kornela Universitātes Viesnīcu vadības skolas. "Manā pētījumā tika noteikti trīs faktori, kas ietekmē viesnīcas izvēli sieviešu dzimuma ceļotāju vidū: drošība, rīcības brīvība un viesmīlība."
Vēl viens piemērs ir "Naumi Hotel" Singapūrā. Šeit sievietēm "iedalīts" trešais stāvs, kurā ir deviņi numuri. Klientēm tiek piešķirta speciāla pieejas karte, un papildu ērtību sarakstā figurē matu taisnotāji, dažādi higiēnas produkti un jogas paklājiņi.
Arī viesnīcā "Dukes London" pieejami 15 speciāli sievietēm paredzēti numuri. Tos papildina mazāka izmēra čībiņas, dzīvesstila žurnālu kaudzes, svaigi ziedi un apkalpojošais personāls, kurā ietilpst tikai darbinieces sievietes. Klientēm katrā no istabām pieejams arī kluss galdiņš, kur ieturēt maltīti vientulībā, lai nebūtu jādodas uz viesnīcas restorānu vai, piemēram, kādu no ēstuvēm pilsētā.
Kā atzīst "Dukes London" vadītāja Debra Daga, sieviešu numuri kļuvuši ļoti pieprasīti. Nu aptuveni 30 procenti viesnīcas klientu ir sievietes, turklāt daudzas no viņām hoteļa pakalpojumus izmanto atkārtoti. Sākotnēji viesnīcā bijuši 18 sievietēm paredzēti numuri, taču nu to skaits gandrīz dubultots. Viņa piebilst, ka no klientēm netiek iekasēta nekāda papildu maksa par īpašo numuru izmantošanu.
Lai gan lielākā daļa dāmu piekļuvi pie bieži vien tik ļoti nepieciešamajiem skaistumkopšanas piederumiem un higiēnas līdzekļiem viesnīcā vērtē pozitīvi, turklāt reizēm priecājas arī par iespēju viesnīcas halātā pārvietoties vīriešu netraucētām, nereti jaunajam konceptam tiek veltīti arī skarbāki vārdi.
Tomēr "Hamilton Crowne Plaza" pārstāve atzīst, ka tas viennozīmīgi uzskatāms par progresīvu soli. "Tas nebūt nav saistāms ar vīriešu diskrimināciju," viņa atzīst. "Tas ir veids, kā mēs spējam uzlabot pakalpojumus, kurus saņem biznesa ceļotājas."