Piemēram, portāla Airsafe.com rīcībā esošie dati liecina, ka 2013. gadā fiksētas piecas būtiskas aviokatastrofas, kurās iesaistīti pasažieru lidaparāti, un divas, kurās cietušas kravas lidmašīnas. Tas ir zemākais rādītājs kopš 1996. gada, kad Airsafe.com uzsāka reģistrēt civilās aviācijas negadījumus. Tikmēr resurss Air Safety Network, kurā tiek apkopoti arī ar nelielām lidsabiedrībām saistīti incidenti, ziņo par 16 negadījumiem un 265 bojāgājušiem 2013. gadā. Arī šis rādītājs ir ievērojami zemāks, salīdzinot ar pēdējo desmitgadi, kad aviokatastrofas nesušas vidēji 720 upuru gadā.
Nepievēršot uzmanību konkrētiem skaitļiem, ir skaidrs, ka aviācijas drošība uzlabojusies vairumā pasaules reģionu, jo īpaši - ASV un Eiropā. Tomēr dažviet, galvenokārt Āfrikā, vispārējā situācija nozarē dēvējama par ievērojami sliktāku. 2013. gadā Āfrikas kontinentā avionegadījumu kopskaits bijis vairākkārt lielāks nekā citur pasaulē, tomēr jāpiebilst, ka šāda tendence vērojama jau ilgāku laiku. Tas tiek skaidrots ar relatīvi novecojušu tehnoloģiju izmantošanu, trūkumiem pilotu apmācības programmās un vecākiem aviolaineriem šajā pasaules daļā.