"Wanderlust" apkopojis sarakstu ar deviņiem "aizraujošiem tūrisma video, kas nav trāpījuši mērķī".
"Par ko gan viņi domāja? Mēs mīlam šos apzināti un neapzināti smieklīgos videoierakstus no visas pasaules," teikts blogā.
Sarakstā ceturtajā vietā ierindojies "Live Rīga" 2012.gada Rīgas tūrisma reklamēšanas videoklips "Izbaudi Rīgu", kurā, pēc bloga novērtējuma, "cilvēki komunicē, darot dīvainas lietas ar salvetēm".
"Wanderlust" dīvaināko tūrisma reklāmu sarakstā pirmo vietu ieņem pasena Barselonas reklāma, kurā visa uzmanība pievēsta tikai strūklakām, nevis visām pārējām pilsētas slavenajām apskates vietām.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit