"Baltic Travel Studio&Boutique" nodarbojas ar ienākošo tūrismu, izstrādājot ceļojuma maršrutus un organizējot tos.
Orupa pastāstīja, ka ideja par šādas jauna koncepta ceļojumu aģentūras izveidi tapusi, pateicoties daudzu gadu pieredzei tūrisma jomā, kur viņa labi redzējusi brīvās tirgus nišas, kā arī bijis jau izveidojies pastāvīgs klientu loks, tādēļ viņa nolēmusi darboties individuāli.
Ceļojumu aģentūra plāno maršrutus un ceļojumu pa visām trim Baltijas valstīm. Viena no brīvajām tirgus nišām, ko "Baltic Travel Studio&Boutique" izmanto un piedāvā kā savu trumpi, ir maršruta plānošana tūristiem, kas dodas ceļojumā kopā ar dzīvniekiem.
Lai gan šķiet, ka tas nav nekas īpašs, tomēr ir ļoti daudzi apskates objekti, kuros dzīvnieki netiek ielaisti, piemēram, atsevišķas pilis vai citas ēkas, kas īpaši sargā savu vēsturisko arhitektūru no sabojāšanas, norāda Orupa. Tāpat daudzas iestādes raizējas par citu klientu alerģiju pret dzīvniekiem. Ceļojums tūristam tiek plānots tā, lai viņš varētu gan doties ekskursijā kopā ar savu mīluli, gan pēcāk apmesties viesnīcā.
Tāpat ceļojumu aģentūra pievērsusies vēl vienai neaizpildītai nišai - maršruta plānošanai tūristiem, kas ceļojumā dodas ar savu auto. Īpaši izplatīta šāda citu valstu apceļošana ir krievu tūristu vidū. Šādiem viesiem nepatīk pašiem iedziļināties maršrutu shēmās, bet saņemt pretī gatavu produktu.
"Baltic Travel Studio&Boutique" piedāvā arī klasiskās vērtības, tāpat kā citas ceļojumu aģentūras.
Viena no atšķirīgām iezīmēm gan ir tā, ka "Baltic Travel Studio&Boutique" aģentūrai nav sava biroja un tuvākajā nākotnē tāds arī nav plānots. Strādāts tiek no dažādām vietām, jo, kā norāda Orupa, "elektroniskajā" laikmetā birojs vairs nav nepieciešams. "Baltic Travel Studio&Boutique" sadarbojas ar saviem ārzemju partneriem, ar kuru starpniecību pirmo reizi klients arī uzzina par aģentūru. Nepieciešamības gadījumā aģentūras pārstāvji tiekas ar klientu klātienē.
Patlaban "Baltic Travel Studio&Boutique" aģentūrā oficiāli strādā divi darbinieki - Orupa un viņas kolēģe. Šobrīd uzņēmumam darbos palīdz arī trīs praktikanti, kurus vajadzības gadījumā vēlāk varētu pieņemt arī pastāvīgā darbā.
Pirmajā gadā - pagājušajā vasarā - aģentūra apkalpojusi ap 500 klientu, kas darbības sākumā esot labi rādītāji. Arī šobrīd uzņēmumam kapacitātes pietiekot, tādēļ nav paredzēts piesaistīt investorus vai kādu citu.
Tālākā nākotnē Orupa cer palielināt klientu skaitu un gūt peļņu.
Savukārt nupat gūtā pieredze "Nordea biznesa skolā" galvenokārt bijusi kā iedvesma tālākai idejas realizācijai, jo, kā norāda Orupa, sākotnēji mākušas šaubas par jaunizveidoto projektu, bet skola devusi pārliecību, ka izvēlētais ceļš ir pareizs.
Jau vēstīts, ka pēc sešu mēnešu mācībām nupat noslēdzās "Nordea bankas" organizētā jauno uzņēmēju atbalsta programma "Nordea biznesa skola", kura norisinājās nu jau ceturto gadu. Mācībās piedalījās 60 jaunie uzņēmēji, un puse no viņiem savas biznesa idejas vēlāk prezentēja investoriem un plašākai auditorijai.