selfie - titul titul1
Foto: Publicitātes foto
Hārvarda universitātes sociologi nonākuši pie secinājuma, ka par viskaitinošāko no visiem sociālos tīklos izplatītajiem fotogrāfiju paveidiem vairums cilvēku uzskata "relfijus" – pašportretus ar mīļoto cilvēku.

Pētījuma rezultāti publiskoti nesen iznākušajā autoru kolektīva grāmatā The Science of Relationships, kurā tiek aplūkoti jautājumi par randiņiem, laulību, ģimeni utt.

Eksperti, kas nodarbojas ar mūsdienu cilvēku mīlas attiecību pētīšanas problemātiku, izdarījuši secinājumu, ka "relfijs" (relationship selfie) izraisa izteikti negatīvas emocijas un ka šādu foto publicēšana var novest pie "draugu" zaudēšanas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!