Šī milzeņa garums būs 362,15 metri, bet tas svērs 227 tūkstošus tonnu. Tas gan ir tikai nedaudz vairāk nekā pašlaik lielākajiem kruīza kuģiem – "Allure of the Seas" un "Oasis of the Seas", kuru ir 362 metrus gari un sver 225282 tonnas.
Superkuģa būvniecība izmaksāsšot 1,35 miljardus ASV dolāru jeb 1,20 miljardus eiro. Tā pirmais brauciens paredzēts 2016. gada aprīlī. Uz kuģa būs trīs daudzstāvu ūdens slidkalniņi, bārmeņi - roboti (tādi jau ir uz kompānijas "Royal Caribbean" jaunākā kuģa "Quantum of the Seas", ko pašlaik dēvē par pasaules tehnoloģiski vislabāk aprīkoto kuģi), un karuseļi.
Gardēžiem tiks piedāvāti divi kulinārie koncepti – japāņu un meksikāņu modernās un tradicionālās virtuves apvienojumi. Savukārt "brenča" piedāvājums būsšot no populārās kafejnīcas "Starbucks". Kruīza kompānija arī sola, ka uz šī kuģa būs pieejams ātrākais internets jūrā, raksta "The Telegraph".
Līdzīgi kā divi pārējie milzu kuģi šajā klasē, arī "Harmony" būs sadalīts septiņos "rajonos": Centrālparks, Karaliskā promenāde, "Boardwalk", Baseinu un sporta zona, Vitalitātes zona (SPA un skaistumkopšana), Izklaides pils un Jauniešu zona. Paredzēts, ka tajā būs arī citas uz "māsaskuģiem" jau iecienītas izklaides, piemēram, sērfošanas stimulators un iespēja laisties pa trosi.
Kompānija "Royal Caribbean" pašlaik rekonstruē vēl divus lielos kuģus – "Anthem of the Seas", kas jūrā atgriezīsies aprīlī, un "Ovation of the Seas", ko atkal ūdenī nolaist paredzēts 2016. gada aprīlī. Kad šie trīs kuģi dosies jūrā, kruīza kompānijas flotē būs 25 atpūtas kuģi, raksta "The Telegraph". Lielākā daļa no tiem ir bāzēti Floridā, ASV, bet "Anthem of the Seas" un "Quantum of the Seas" bāzes osta nākamvasar būs Sauthemptona Lielbritānijā.
Kā liecina mājaslapā cruisemapper.com pieejamā informācija, "Royal Caribbean" pērn septembrī piereģistrējusi vēl trīs kuģu nosaukumus: "Apex of the Seas", "Emblem of the Seas" un "Joy of the Seas", kas visticamāk liecina, ka viņi plāno būvēt vēl trīs kruīza kuģus ar šādiem nosaukumiem.