Rīka "Google Flight" mērķis ir palīdzēt atrast izdevīgākos ceļojumu piedāvājumus, līdzīgi kā to piedāvā citas biļešu meklēšanas mājaslapas, piemēram, Skyscanner, Momondo, Kayak vai TravelSupermarket. Tas tika izveidots 2011. gadā, bet tagad piedzīvojis vairākus uzlabjumus.
Jaunākais „Google” ceļojumu meklēšanas rīka uzlabojums paredzēts tiem, kas nezina, uz kurieni vēlas doties ceļojumā. Kā rāda pašas „Google” veikts pētījums, 65 % cilvēki, kad viņi internetā sāk meklēt ceļojumu biļetes, nezina precīzu galamērķi, kurp vēlas doties.
"Google Flight" lietotāji tagad var meklēt lidojumus, ievadot, piemēram, tikai aptuvenu reģiona nosaukumu, kurp varētu doties, nevis precīzu lidostas vai pilsētas nosaukumu, vai vienkārši noklikšķinot uz vēlamā apvidus. Rīks piedāvā arī alternatīvus ceļojumu galamērķus netālu no izvēlētās vietas, ja uz turieni būs iespējams nokļūt lētāk, kā arī lidojumus citos datumos, ja tajos būs izdevīgāki lidojumu piedāvājumi. Tāpat, ievadot lidostas, no kuras plānojat izlidot, nosaukumu, uz kartes redzamas cenas lidojumiem līdz lielākajām pilsētām vajadzīgajos datumos.
Lai arī šī rīka funkcijas nav tik iespaidīgas un ērtas, kā nesen izveidotajai aplikācijai "Hopper", tomēr tas ļauj gūt priekšstatu, kad un kurp ceļot būtu visizdevīgāk, jo tiek analizēti miljardiem cenu piedāvājumu, raksta "The Telegraph". Turklāt "Google Flights" piedāvā izmantot kalendāra funkciju – "ejot cauri" visu dienu izdevīgākajiem biļešu piedāvājumiem.
Rīks parāda nevis tikai pašas lētākās ceļojumu biļetes, bet gan piedāvājumus, kurus uzskata par labākajiem pieejamajiem, ņemot vērā cenu, laika grafiku, savietojamību, pieturvietu skaitu un pieejamo vietu skaitu lidmašīnā.
Pērn janvārī "The Telegraph" tehnoloģiju eksperts Donalds Strečans atzina, ka, lai arī šis Google rīks ir ātrs, tam ir salīdzinoši mazāk sadarbības partneru, nekā konkurentiem, tādēļ tas ne vienmēr piedāvā lētākos un izdevīgākos ceļojumu variantus. Šogad pēc uzlabojumiem, lidojumiem pa Eiropu viss tomēr varētu būt palicis pa vecam, tomēr tālākiem lidojumiem, īpaši uz Āziju, piedāvājumi ir lētāki un izdevīgāki nekā konkurentiem.