"Paldies, ka izvēlējāties lidojumam "Ryanair"," ("Thank you for flying Ryanair") – ar šādiem vārdiem, līdzīgi kā iepriekš, sākas jaunais "Ryanair" nolaišanās singls, kas tiek atskaņots ik reizi, kad lidojums veikts pēc grafika. Turpinājumā tajā tiek stāstīts, ka kompānija pērn veikusi vairāk nekā 90 % savu lidojumu laikā, un aicināts arī turpmāk izmantot kompānijas lidojumus.

Džinglu jau tagad atskaņo "Ryanair" lidojumos, un tas ir daļa no plānotajiem klientu apkalpošanas uzlabojumiem, atklājis kompānijas runasvīrs Robins Kīlijs. Twitter aptaujā cilvēki pērn nobalsojuši, ka iepriekšējais džingls ar fanfaru skaņām ir jāmaina, un šī ir jaunā versija. 

Aviokompānija plāno arī citas tēla izmaiņas, kas būs pieejamas līdz ar jaunajām lidmašīnām, kuras tiks ieviestas 2019. gadā - piemēram, tajās būšot mazāk zīmola ierastās dzeltenās krāsas, raksta "The Daily Mail". Šīm lidmašīnām būšot arī par astoņām sēdvietām vairāk nekā pašreiz izmantotajām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!