4013403_HLO0kU
Foto: DELFI

Pirms dažām dienām sociālajā tīklā "Facebook" parādījās Ingas Jākabsones sūdzība par nacionālās aviokompānijas "airBaltic" rīcību, kas par 40 minūtēm pārcēlusi izlidošanas laiku lidojumam jūlijā, uz kuru laicīgi iegādājusies biļetes, bet atgriešanās lidojumu "airBaltic" atcēlusi vispār. Šādas izmaiņas var nozīmēt gan izjukušu atvaļinājumu, gan zaudētu naudu. Kompānija nesola izmaiņas šajā praksē, tomēr piedāvā risināt problēmas individuāli.

"Esam laicīgi iegādājušies biļetes sešām personām uz lidojumu turp-atpakaļ jūlija mēnesī. Attiecīgi esam rezervējuši viesnīcu galamērķī, izmantojot pre-booking rate, kas garantē gana pievilcīgu cenu, tiesa, bez iespējas rezervācijā veikt kādas izmaiņas, t.i., atcelšanas vai izmaiņu gadījumā viesnīca neko nekompensē, bet mēs pazaudējam samaksāto," raksta Jākabsone.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!