PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane norāda, ka PTAC kopš 2014. gada 1. jūlija veic uzraudzību kolektīvās iepirkšanās jomā. "PTAC šī projekta ietvaros jau ir uzsācis 18 lietu izpētes un konstatējis, ka pārkāpumi galvenokārt ir saistīti ar komersantu maldinošas komercprakses īstenošanu, veicinot savu pakalpojumu noietu, t.i., noklusējot būtisku vai norādot nepatiesu informāciju par piedāvāto produktu cenām, izmaksām un aprakstiem," norādīja Gertmane.
PTAC pārstāve informēja, ka vairumā komplekso tūrisma pakalpojumu piedāvājumos ir neatbilstoši norādīta informācija par obligātajām izmaksām, kaut gan tām jābūt iekļautām jau piedāvājuma gala cenā. Tāpat nepilnīgi vai arī vispār nav norādīta informācija par papildu izdevumiem un īpašiem noteikumiem, ar ko patērētājām varētu būt jārēķinās.
Kuponu mājaslapās arī sniegta nepilnīga un neatbilstoša informācija par distances līguma noteikumiem un par atteikuma tiesību izmantošanu.
"Ņemot vērā PTAC uzraudzības projekta starpposma secinājumus, aicinām patērētājus būt īpaši uzmanīgiem un vērīgiem, iegādājoties kompleksos tūrisma pakalpojumus, kolektīvās iepirkšanās portālos, pievēršot uzmanību pakalpojuma detaļām, cenām, kvalitātei, neuzķeroties tikai uz šķietami zemo un pievilcīgo cenu," sacīja Gertmane.
PTAC ir valsts pārvaldes iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas īsteno patērētāju tiesību un interešu aizsardzību.