Tūrisms, tāpat kā jebkura ekonomikas nozare, ir pakļauts pieprasījuma un piedāvājuma likumiem. Viesnīcu un aviopārvadājumu firmu īpašnieki brīžos, kad var pārdot visu, kas ir piedāvājumā, cenas ceļ, cik vien tas ir iespējams, lai pieprasījums nekristos, bet brīžos, kad pirkt gribētāju nav, – cenas ir jānolaiž. Mēnesis, kad ceļojumu industrijā strādājošie cīnās par katru klientu, ir novembris, raksta Niks Trends, "The Telegraph" ceļošanas eksperts.
Tradicionāli lielākā daļa cilvēku neceļo novembrī un pirmajās divās decembra nedēļās, tādēļ šis ir laiks, kad ceļot ir vislētāk. Tāpat šobrīd, daudz mazāk nekā vasarā, traucēs citu tūristu pūļi, un skaistākās apskates vietas var tiešām izbaudīt.
Protams, ir daži izņēmumi. Piemēram, ja gribat braukt izbaudīt rudeni Jaunanglijā, ASV, kas šajā laikā ir īpaši krāšņs, neceriet, ka viesnīcas vai citas naktsmītnes būs lētas, raksta "The Telegraph". Arī, piemēram, Japāna krāšņo krāsu dēļ ir iecienīts ceļotāju galamērķis rudenī, tādēļ naktsmītnes krāšņākajās vietās rudenī var maksāt ne pārāk lēti. Līdzīgi ir ar vēl dažām vietām, kur pašlaik notiek gaismas festivāli vai kādi citi prestiži notikumi. Tomēr lielākoties oktobrī un novembrī iespējams iegādāties lētākās lidojumu biļetes (lūk, padomi, kā to vislabāk izdarīt) un atrast labākos viesnīcu piedāvājumus, lai varētu par nelielu naudas summu nakšņot pat ļoti šikās vietās.