Foto: Instagram.com/agnijagrigule/

Sociālie tīkli ir ne tikai vieta, kur atrādīt kārtējo bildīti ar pusdienās apēsto, bet arī pavisam reāla iespēja pelnīt naudu. Tādiem kolorītiem pasaules šovbiznesa tēliem kā sabiedrības dāmas un ballīšu zvēri piepulcējušās arī Instagram modeles, un viena tādām dzīvo arī Latvijā. Modes blogere un fotogrāfe Agnija Grigule (attēlā) ir īstena interneta luteklīte.

Daudzi, iespējams, simpātisko Agniju piefiksējuši modes burziņos un citos saviesīgos pasākumus. Savukārt tie, kuri regulāri dzīvojas sociālajos tīklos, noteikti būs ievērojuši modeles pārdomāto un māksliniecisko Instagram foto blogu.

Agnijas publicētās bildītes piesaistījušas daudzus - viņas Instagram blogam jau ir vairāk nekā 35,4 tūkstoš sekotāju, un fanu pulciņš turpina augt. Intervijā izdevumam Cosmopolitan daiļava atklājusi, ka šobrīd viņas darbs ir dažādu zīmolu reklamēšana sociālajos tīklos.

"Tiklīdz Instagram sasniedzu 10 tūkstoš sekotāju atzīmi, no ārzemēm saņēmu dažādus piedāvājumus un reklāmas iespējas, jo brendi ar blogeru palīdzību vēlas iekarot Latvijas tirgu. No sākuma tie bija mazie zīmoli, tagad jau ievērojamāki.

Vienu brīdi naktī gulēju tikai četras stundas, jo sarakstes ar Austrāliju vai Ameriku parasti notiek viņiem pieņemamā laikā. Tā kā nevēlos pazaudēt kontaktus, man ir jāpielāgojas," sava darba aizkulises atklājusi Agnija.

Kā skaidrojusi modele, viņa strādājusi aptuveni sešus gadus, lai nonāktu tur, kur viņa ir šobrīd. Karjeru meitene uzsākusi 14 gadu vecumā, izveidojot profilus vietnēs Lookbook un Tumblr. Abiem blogiem šobrīd ir vairāki desmiti tūkstošu sekotāju.

Agnija atklājusi, ka viņas kontaktu sarakstā ir dažādi amerikāņu un austrāliešu zīmoli. Pamazām modele sāk sadarboties arī ar brendiem no Lielbritānijas, Francijas un Vācijas.

Modele pastāstījusi, ka dizaineri viņai atsūta savu produktu paraugus, savukārt Agnijas uzdevums ir izdomāt, kā tos pēc iespējas radošāk un stilīgāk parādīt saviem sekotājiem.

"Dažreiz idejas sāk aptrūkties, jo šobrīd es guļu nevis guļamistabā, bet drēbju skapī. Katra diena sākas ar nokāpšanu līdz pastkastītei, kur gaida ziņa par kārtējo sūtījumu, un katru no tiem vajag interesanti un radoši parādīt citiem.

Ir jādomā plašāk, jo es taču negribu jau simto reizi nobildēties melnā t-kreklā pie baltas sienas! Jāapbruņojas ar interesantām idejām un plānu divas nedēļas uz priekšu, kad un ko es publicēšu. Vienmēr jāņem vērā, ka konkurējušus produktus es nedrīkstu reklamēt vienu pēc otra," Cosmopolitan stāstījusi modele.

Tiesa, kā apgalvojusi Agnija, šis darbs neesot nekāda medusmaize - savulaik viņa pat apsvērusi domu visam atmest ar roku. "Kā jau teicu, tas ir smags darbs un nekas nenotiek pusgada laikā. Vienubrīd biju tik nogurusi, ka vēlējos pārdot savu Lookbook kontu, taču tad sapratu, ka pēc laika to nožēlošu.

Man šķiet, ka bez interneta viss apstātos, un pasaulei būtu ļoti milzīgi zaudējumi. Ir traki, ir virpulis, bet man patīk! Esmu saņēmusi tik daudz vēstuļu no meitenēm, kuras esmu iedvesmojusi. Lasot vēstules, tiešām acīs ir asaras. Tas laikam ir viens no būtiskākajiem stimuliem virzīties tālāk," piebildusi Agnija.

Tāpat meitene pastāstījusi, ka dažiem viņas nodarbe šķiet visai ērmota un neizprotama, taču Agnija ir pārliecināta - viņa strādā pavisam īstu darbu.

"Protams, ir bijuši arī kritumi un depresijas - pēc vasaras teju visu laiku pavadīju pie datora vai telefonā, un daudzi manu nodarbi nemaz neizprata: "Agnij, ko tu sēdi tajā telefonā?", bet reāli es nodarbojos ar reklāmu. Tas ir 21. gadsimta darbs!" savu pārliecību paudusi modele.

Agnijas Instagram foto blogs atrodams šeit, Tumblr - šeit, savukārt Lookbook - šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!