Viesnīcu milzis "Hilton" plāno piedāvāt jaunu budžeta naktsmītņu zīmolu, mēģinot mainīt savu tēlu un piesaistot arī jaunus klientus.
Uzņēmums ticot jaunajai stratēģijai un uzskata, ka jaunie "Tru hotels" varēs aizpildīt tukšo nišu tirgū, kur viesnīcnieki par līdzīgām cenām piedāvā "nekonsekventus produktus un servisu", raksta Sky.com.
Vairāk nekā 40% no ASV pieprasījuma veido klienti, kas plāno naktsmītnei tērēt 75 līdz 90 dolārus (69 līdz 83 eiro) par nakti. "Hilton" apgalvo, ka viņu piedāvājums iekļaušoties šajā cenu grupā.
Turklāt jaunās viesnīcas būšot košās krāsās un ar jaunu dizainu, tādēļ tas daudzus, kas pieraduši pie konservatīvā viesnīcu iekārtojuma, varētu pat šokēt. Piemēram, garderobes un plašos skapjus apartamentos nomainīšot āķi un pakaramie pie sienām, bet rakstāmgaldus aizvietos krēsls ar nelielu paliktni portatīvajam datoram.
Jaunā zīmola nosaukums būšot "Tru hotels", un sākumā plānots šīs viesnīcas atvērt 102 vietās ASV un Kanādā.
Mēģinājums ieiet lēto naktsmītņu segmentā varētu būt gudrs "Hilton" gājiens, vērtē viesnīcu nozares eksperti. Lai arī vēl joprojām luksusa viesnīcām ir augstākā noslogotība tirgū, līdz ar to arī augstākie ienākumi no viena numuriņa, pēdējos mēnešos šī tirgus segmenta izaugsme ir mazinājusies, raksta Sky.com.
Turklāt viesnīcu ķēdei, kam pasaulē ir vairāk nekā 4500 viesnīcu, ir vēl cits mērķis – piesaistīt jaunos ceļotājus. "Hilton" izpilddirektors Kris Naseta (Chris Nassetta) šos plānus skaidro ar ķēdes cerību "padarīt viņus lojālus mūsu sistēmai, un līdz ar viņu dzīves izaugsmi piesaistīt mūsu viesnīcām".