norūpējusies sieviete, sabojāts ceļojums, koferi
Foto: Shutterstock

"Mēs, 20 cilvēku grupa, samaksājām par ceļojumu uz Gruziju 9000 eiro (450 eiro katrs). Ceļojumu pirkām 2015. gada augustā. Dažas stundas pirms izlidošanas mums paziņoja, ka ceļojums ir atcelts. Pirms tam mums kompānijas direktors Agris Ziemelis solīja, ka biļetes būs un ceļojums nav atcelts," par plānoto ceļojumu, kuru organizēt solījis uzņēmums "Explore Outdoor" portālam DELFI raksta kāda lasītāja, kura vēlējās palikt anonīma. Arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā saņemtas vairākas sūdzības par šo uzņēmumu.

"Agris gaidot, kad krievu partneri ieskaitīs "lielo" naudu, lai varētu mums iegādāties avio biļetes. Taču šie divu dienu ilgie solījumi bija tikai laika vilkšana. Mēs jau paši bijām sazvanījuši "airBaltic" Latvijā un Gruzijā, kas mums pateica, ka uz mūsu vārdiem rezervācija un apmaksa nav veikta. Sazvanījām arī viesnīcu Gruzijā - tas pats. Tad vēl Agris piedāvāja mums vienu dienu pirms izlidošanas, ka mēs paši nopērkam avio biļetes, galā viņš visu nodrošinās un naudu par avio biļetēm atdos mums skaidrā, kad ielidosim Gruzijā. Kā jau teicu - sazvanījām viesnīcu, tur nekas nav rezervēts un apmaksāts," stāsta lasītāja.

Viņa kopā ar ceļabiedriem izveidojusi slēgtu domubiedru grupu Facebook, aicinot atsaukties citus apkrāptos klientus. Nu jau tajā apvienojušies vairāk nekā 100 cilvēki, stāsta lasītāja. Viņi plānojot iesniegt prasību policijā. "Ja savāksies pietiekami liels cilvēku skaits, iespējams, varēsim iesniegt prasību par krāpšanu lielā apmērā – virs 180 tūkstošiem eiro," pastāstīja sieviete, kuras atvaļinājuma plāni izjukuši. Kā DELFI noskaidroja policijā, iesniegums ceturtdienas, 28. janvāra, rītā vēl nebija saņemts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!