Latvijas aviokompānija "airBaltic" ir saņēmusi ISPY 2016 zelta medaļu par apkalpošanas kvalitāti lidojuma laikā. ISPY (Inflight Sales Person of the Year) sacensības ik gadu norisinās Lielbritānijā, pulcējot daudzas starptautiski atzītas aviokompānijas, pastāstīja Jānis Vanags, uzņēmuma Korporatīvo komunikāciju viceprezidents.
"Viena no mūsu galvenajām prioritātēm ir augstvērtīga klientu apkalpošana. Mūsu veiksmīgai biznesa paplašināšanai liela loma ir "airBaltic" pasažieru apkalpošanā, sniedzot iespēju izmantot draudzīgu mobilo biļešu rezervāciju, piedāvājot plašu un daudzveidīgu ēdienkarti lidojuma laikā, kā arī nodrošinot augstas klases servisu. "airBaltic" kopā ar mūsu apkalpes locekļiem ir liels gods saņemt šo starptautisko novērtējumu," saka Martins Gauss, "airBaltic" izpilddirektors.
"airBaltic" apkalpes locekļi Anna Stola un Mihails Iņutins saņēmuši zelta medaļu ISPY 2016 kategorijā "Pārdošana kā serviss" (Sales as a Service). Sacensībās piedalījās starptautiski atzītas aviokompānijas, to skaitā, "Air Canada", "Air Asia", "Finnair", "Hongkong Airlines", "Singapore Airlines", "Virgin Atlantic Airways", "Vueling", "Wizzair" un citas. Šogad ISPY svinēja 15 gadu pastāvēšanas jubileju, un, kā jau katru gadu, aviokompānijas tika aicinātas konkursam pieteikt savus labākos apkalpes locekļus.