Jūrmalas MTB velomaratons - 114
Arī šogad Jūrmala plāno tūristu skaita pieaugumu, prognozējot, ka kūrortpilsētu varētu apmeklēt par 5 procentiem vairāk viesu nekā pērn. Jūrmalas galvenie stratēģiskie tūrisma tirgi ir Baltijas valstis, Somija, Krievija un Baltkrievija, kā arī turpināsies aktīva Skandināvijas iedzīvotāju iepazīstināšana ar Latvijas galveno kūrortu. Kūrortpilsētas 2016. gada tūrisma prioritātes ir veselības un darījumu tūrisms, stāsta Zane Leite, Jūrmalas pilsētas domes pārstāve.

Nozīmīgajā vietējā Latvijas tirgū (trešdaļa no Jūrmalas viesu kopskaita ir Latvijas iedzīvotāji) Jūrmala plāno veikt mārketinga aktivitātes un sagaida tūristu skaita pieaugumu arī šajā segmentā, pērn tas bijis 37 procenti. Arī no Igaunijas un Lietuvas kūrortpilsēta prognozē tūristu skaita pieaugumu 15 -20 procentus.

"Pēdējo sešu gadu tūrisma dati iezīmē pozitīvu tendenci arī ārpus vasaras sezonas, sevišķi rudenī un gada nogalē," saka Gunta Ušpele, Jūrmalas pilsētas domes Tūrisma nodaļas vadītāja. "Tādēļ šajā virzienā turpināsim strādāt arī šogad, par pilsētas galveno tūrisma nozares prioritāti nosakot tūrisma pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību – darījumu tūrismu un pēdējā laikā pasaulē arvien lielāku popularitāti gūstošo veselības tūrismu. Arī Dzintaru koncertzāles darbība ārpus vasaras sezonas ar augstvērtīgu koncertu piedāvājumu atjaunotajā vēsturiskajā koncertzālē, dos savu artavu tūristu skaita pieaugumā."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!