Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes raidījums KIVI piedāvā sižetu, kurā pārbauda Rīgas ielās sastaptu meiteņu lētticību un gatavību riskēt, lai kļūtu par reklāmas "seju".
Ielās ir izgājis viltus fotogrāfs, kurš piedāvā meitenēm bildēties. Pēc testa kadru uzņemšanas viņš jaunietēm piedāvā sekot sev uz viesnīcas istabiņu, kur sagatavota fotostudija, lai uzņemtu kādam reklāmas projektam ļoti nepieciešamus kadrus.
Izrādās, ka pašmāju meitenes nemaz tik ļoti pēc gozēšanās kameru priekšā neraujas. Puisim vajadzēja divas stundas, lai atrastu meiteni, kura vismaz bija gatava palīdzēt sarunāt kādu modeli, un tad jau arī vairs ilgi nebija jāgaida, līdz abiem vervētājiem uzsmaidīja veiksme.
Kad pār pilsētu jau klājās vakars, eksperimenta galvenais varonis Artūrs Sičiks pamēģināja atrast vēl kādu "upuri", un pēc ilgas pierunāšanas viņa tīklos iekrita vēl kāda jauniete, tomēr eksperimenta gaita liek atviegloti uzelpot – vietējās meitenes ir gana piesardzīgas un pa galvu un kaklu nemetas avantūrās.