Kad 25 gadus vecā modele no Parīzes Luīze augustā piereģistrējās "Instagram" tīklā, viņas foto blogs ātri vien kļuva populārs – neilgā laikā meitenei izdevās piesaistīt 50 tūkstošus sekotāju, vēsta izdevums "The Daily Mail".
Francūziete savus sekotājus priecēja ar bildēm, kādas var atrast teju katras "Instagram" modeles blogā – mākslinieciskām ainiņām no pludmales, restorānu apmeklējumiem, ceļojumiem, ballītēm un citiem svarīgiem dzīves brīžiem, attēlus prasmīgi papildinot ar populārākajiem tēmturiem.
Neskaitāmi sekotāji savu sajūsmu par meitenes šķietami perfekto dzīvi apliecinājuši ar sarkanajām sirsniņām un glaimojošiem komentāriem, taču, aplūkojot daiļavas bildes vērīgāk, tās visas vieno kāda kopīga iezīme – alkohols.
Teju katrā bildē Luīze redzama ar glāzi rokās, savukārt citos attēlos grādīgās dziras pudele vai kāds kokteilītis atrodas kaut kur fonā.
Aizvadītajā nedēļā reklāmas aģentūra BETC visai pasaulei atklājusi patiesību – Luīzes profils ir izdomāts un meitene "Instagram" vietnē piereģistrējusies sociālā eksperimenta un pret alkoholismu vērstas kampaņas ietvaros.
Mērķis bijis sabiedrībai parādīt, ka ļoti daudzi jauni cilvēki aizrāvušies ar alkohola lietošanu, taču apkārtējie bieži vien to pat nepamana un palaiž garām, kā tas noticis arī Luīzes gadījumā – viņas foto bloga sekotāji tikai pēc kāda laika attapušies, ka meitene nemitīgi iemūžināta, lietojot kaut ko grādīgu.
"Mūsdienās reizēm šķiet – jo labākā gaismā cilvēki cenšas sociālajos tīklos atspoguļot savas dzīves, jo patiesībā tās slēpj skaudrāku realitāti," medijiem pavēstījuši kampaņas veidotāji, kuru mērķis ir aicināt cilvēkus būt vērīgiem.