Ārvalstu mediji vēsta, ka zīmējumā iekļauti dažādi asociācijas raisoši ilustrēti pavedieni, starp kuriem, izmantojot loģisko domāšanu, iespējams atrast likumsakarības.
Atšķetinot šīs likumsakarības, var atminēt sešus desmitus pasaulē labi zināmu zīmolu un kompāniju. Tiesa, uzdevums nav tik vienkāršs, kā tas sākotnēji varētu sķist.
Iespējams, lielai daļai vieglāk par vieglu šķitīs uzminēt, ko simbolizē autobuss ar spārniem, kas daudziem, iespējams, raisa asociācijas ar lidmašīnu būvēšanas kompāniju "Airbus", taču citu ilustrāciju atšķetināšana ir krietni vien grūtāka.
Mediji ziņo, ka atjautības uzdevumu izveidojusi finanšu kompānija "Funding Circle", un, lai to pilnībā atrisinātu, jābūt plašām zināšanā par kino, literatūru, mūziku, dabu, mūsdienu popkultūru un citām ne mazāk aktuālām sfērām.
Zīmolu minēšana notiek arī virtuālajā spēlītē, kurā uzdevuma izveidotāji arī atklājuši dažus pavedienus, lai risināšana vestos raitāk.