Kāda pašmāju ātro kredītu sniedzēju veidotie reklāmas rullīši par selfiju akadēmiju reti kuru atstāja vienaldzīgu. Arī kampaņas sauklis "Selfiji IR māksla" izraisīja karstas diskusijas, bet punktu uz i uzlika selfiju akadēmijas dibināšanas preses konferencei izvēlētā vieta – Latvijas Nacionālais mākslas muzejs, lai gan vēlāk tapa zināms, ka pasākums noticis muzeja restorānā, ko iespējams izīrēt privātiem pasākumiem.
"Gluži kā baletā, kurā katra ieelpa un izelpa, meistarīgie un izjustie soļi, reibinošās piruetes un pat straujie sirdspuksti ir garu un neatlaidības pilnu pieredzes gadu loloti, arī selfiju mākslā ir grūtības, kuras apņēmīgi jāpārvar, lai kļūtu par laikmetīgu 21. gadsimta selfiju mākslinieku," bija teikts selfiju akadēmijas aicinājumā tai pievienoties, un Seksīgā Lee pasaules selfiju karalienes Kimas Kardašjanas cienīgi apņēmusies cilvēkus izglītot šajās prasmēs.
Kamēr vairums cilvēku dusmojas par šādu mākslas nonivelēšanu, citi uz notiekošo raugās ar krietnu humora devu.
Vadošie pašmāju interneta huligāni "Cehs.lv" ar skubu "Twitter" tīklā aizsākuši stulbingu #SelfijuSkola, kurā ikviens, izmantojot sagatavotu Seksīgās Lee foto, var izveidot savu versiju par to, kur labāk uzņemt pašbildīti, un ar to dalīties.
Akcija īsā laikā uzņēmusi vērā ņemamus apgriezienus, un cilvēki labprāt piemeklē atbilstošāko vietu Seksīgās Lee labākajam selfijam.