"Lithuania. Real is beautiful"
Lietuvas Tūrisma departaments pieķerts, izmantojot citu valstu fotogrāfijas, lai reklamētu savu tūrisma piedāvājumu, raksta "The Telegraph".

Nesen vēstījām, ka Lietuva iecerējusi no 2020. gada ārvalstu ciemiņus piesaistīt ar jaunu tūrisma zīmolu, kura izstrādāšana maksājusi aptuveni 40 000 eiro. Valsts tūrisma departaments par jauno Lietuvas tūrisma mārketinga akcentu izvēlējies saukli "Lithuania. Real is beautiful" ("Lietuva. Patiesais ir skaists"). Šāds teksts ar tumšzaļiem, augošām meža galotnēm līdzīgiem burtiem lasāms gaišzaļā pastmarkas apveida logotipā, ar ko domāts papildināt tūrisma reklāmas plakātus. Diemžēl tagad šī kampaņa saistīta ar skandālu.

Departamenta vadītāja Jurgita Kazlauskiene bijusi spiesta atkāpties pēc tam, kad atklājies – lai reklamētu Lietuvu, izmantoti attēli no citām valstīm, tostarp Somijas un Slovākijas, turklāt ironiskā kārtā, izmantojot saukli "Real is Beautiful". Departaments skaidrojis, ka citu valstu fotogrāfijas izmantotas, lai "komunicētu emocionāli", bet šie izteikumi tikai radījuši papildu izsmieklu sociālo mediju lietotāju vidū, kas publicējuši paši savas bildes ar jautriem parakstiem par Lietuvu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!