Foto: Kadrs no video

Aizvadītajā nedēļas nogalē tika publiskots jaunais dzirkstošā dzēriena "Coca Cola" reklāmas video, kas raisījis plašas diskusijas un kļuvis par virtuālās pasaules sensāciju.

Jaunajā reklāmas rullītī redzami brālis un māsa, kuri abi sajūsminās par pievilcīgu un labi trenētu baseina tīrītāju. Kad jaunieši nolēmuši nolūkotā skaistuļa simpātijas iekarot ar pudeli atvēsinoša dzēriena, viņus gaida nelāgs pārsteigums – abu mamma pasteigusies pirmā.

Kā vēsta ārvalstu mediji, reklāma tapusi kampaņas "Taste the feeling" ietvaros

Kamēr vieni slavē kompānijas lēmumu video iekļaut homoseksuālisma tēmu, kas reklāmas industrijā pagaidām nav pārāk bieži novērota parādība, citi reklāmā ietverto vēstījumu kritizē, norādot, ka tā sašūpo klasiskās ģimeniskās vērtības.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!