Rīgas Tūrisma attīstības biroja jeb "Live Riga" veidotā reklāmas video sērija "Insider's guide in Riga" jeb Rīga rīdzinieka acīm ieguvusi divas zelta godalgas jeb zelta delfīnu starptautiskajā festivālā Kannās "Cannes Corporate Media&TV Awards". Godalga saņemta kategorijā "Labākā tūrisma filma" un "Labākās īsfilmas un sociālo mediju video". Kopumā festivālā iesniegtas vairāk nekā 1000 filmas no 40 valstīm.
Konkursam tika iesniegtas piecas īsfilmas – "Dodies ceļojumā ar taksistu", "Skolotājas norādes", "Mācītāja ceļš", "Sieviešu blogera pieturvietas", "Mežonīgais piedzīvojums ar senioru". Filmas izstrādātās sadarbībā ar aģentūru "DDB Latvia", un to producents ir Jānis Nords. Par šo kampaņu rakstījām jau iepriekš. "Lielākais izaicinājums tūrisma galamērķiem ir atšķirties no citiem. Tādēļ radošajai aģentūrai, plānojot kampaņu, bija dots uzdevums radīt video stāstus par Rīgu, kas atšķirtos no tradicionālajiem tūrisma video ar vecpilsētas skatiem un laimīgiem cilvēkiem uz velosipēdiem. Strādājot pie šīs kampaņas, izvērtējām vairākus konceptus un scenārijus, testējot arī tūrisma nozares un ārvalstu mērķauditorijas viedokļus. "Insider's Guide to Riga" ideja viennozīmīgi tika atzīta par labāko tieši pateicoties atšķirīgajai pieejai pilsētas reklamēšanā," par izvēli radīt tieši šos video stāstīja Ieva Lasmane, RTAB mārketinga projektu vadītāja. Savukārt sociālajos tīklos šī reklāma tika kritizēta kā neizprotama.