Foto: Vida Press
Mēdz sacīt, ka neviens uz šīs pasaules nav bez grēka – grūti atrast tādu, kuram skapja tālākajā stūrī neglabātos kāds tumšs pagātnes noslēpums, kas tiek rūpīgi sargāts no svešām acīm un ausīm. Jāiegulda smags darbs, lai uzspodrinātu aptraipītu reputāciju, tomēr laiks dziedē visas brūces, un cilvēki mēdz ne tikai piedot, bet arī aizmirst.

Plašu rezonansi šoruden izraisījusi amerikāņu publicista, popkultūras vēsturnieka Meta Maknaba jaunākā grāmata "A Secret History of Brands: The Dark and Twisted Beginnings of the Brand Names We Know and Love", kurā autors atklājis skaudro patiesību par vairāku mūsdienās ļoti populāru un cienījamu zīmolu izcelsmi un tumšajiem noslēpumiem, kas apvij to pirmsākumus un radītājus. Piedāvājam iepazīties ar grāmatas esenci, ko apkopojuši dažādi ārzemju mediji.

Narkotiskais brīnumlīdzeklis kokakola

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!