Nelāgā skandālā iekūlusies britu "YouTube" blogere Elle Dērbija, kura bija sazinājusies ar kādas Dublinas luksusa viesnīcas īpašnieku, lai piedāvātu sadarbību – bezmaksas numuriņu uz Valentīna dienas brīvdienām apmaiņā pret publicitāti sociālajos tīklos.
"Charleville Lodge Hotel" un "The White Moose Cafe" īpašnieks Pols Stensons ne tikai noraidījis šo piedāvājumu, bet arī to publiskojis, veltot kritisku ierakstu "sociālo tīklu influenceriem", ka šādu vēstuli var sūtīt cilvēks, kuram nav pārāk daudz pašcieņas un lepnuma.
Pēc viesnīcai sūtītās vēstules publiskošanas viņa saņēmusi neskaitāmas izsmiekla un pārmetumu pilnas vēstules un komentārus, kuros svešinieki saukuši viņu par sliktu cilvēku un diedelnieci, un 22 gadus vecā meitene paudusi neizpratni, kas pieaugušam vīrietim, kurš acīmredzot neizprot sociālo tīklu pasauli, licis tā rīkoties – viņa gluži vienkārši piedāvājusi sadarbību, bet pretī saņēmusi šādu attieksmi.
Jauniete norādījusi, ka šādi gadījumi var sabiedēt bērnus un jauniešus, kuri savu nākotni vēlas saistīt ar "YouTube" un nodrošināt sevi, filmējot un publicējot video par dažādām tēmām. Tāpat viņa norādījusi uz vienu no sabiedrības stereotipiem par blogeru profesiju – tā nav tikai dažādu bezmaksas labumu un pakalpojumu izbaudīšana, bet arī smags darbs, radot saturu par izmēģinātajām lietām.
"Neļaujiet interneta huligāniem, kuri par jums ņirgājas, stāties ceļā jūsu sapnim," jauniešus uzmundrinājusi Elle, brīdinot, ka vienmēr būs cilvēki, kuri "dzīvo parastu dzīvi" un nesaprot tos, kuri vēlas nodarboties ar sirdslietu.
Ogles skandālam piemetis viesnīcnieka nākamais jociņš – Ellei izrakstīts rēķins, kas vēsta, ka par trača radīto publicitāti "YouTube" blogerei būtu viesnīcai jāmaksā vairāk nekā pieci miljoni eiro. Pakalpojuma aprakstā teikts, ka viņas vārds pieminēts 114 rakstos 20 pasaules valstīs un tas sasniedzis aptuveni 450 miljonus cilvēku.
Stensons feisbukā arī paziņojis, ka pēc negatīvās reakcijas, ko saņēmis pēc tam, kad "vēlējies, lai nepazīstama blogere maksā par savu istabu", blogeri vairs netiks ielaisti nedz viņa viesnīcā, nedz arī kafejnīcā. Tāpat, kā vēsta "The Independent", uzņēmējs "Snapchat" tīklā norādījis, ka šis tracis liek uzdot jautājumu par sociālo tīklu "influenceru" uzticamību gadījumos, kad tiek vērtēts pakalpojums, kas saņemts bez maksas.