Foto: Shutterstock
Ir ceļojumi, kuros viss norit bez aizķeršanās, taču reizēm gan mūsu pašu, gan neietekmējamu spēku dēļ nākas veikt korekcijas brauciena plānā. Vēlamies tevi iepazīstināt ar nepatīkamākās frāzēm, kuras brauciena laikā var sagādāt galvassāpēs un skaidrosim, kā reaģēt, ja tās adresētas tieši tev.

Jūsu lidojums kavējas vai ir atcelts

Ja šis teikums parādās uz kāda no lidostā esošajiem ekrāniem, gribas saķert galvu un dusmoties uz visu pasauli. Īpaši nepatīkami tas var būt tiem, kurus pirms nonākšanas galamērķī gaida vēl viens lidojums, kas uz vienu vai diviem cilvēkiem speciāli negaidīs.

Atceries, ka vienmēr vēlams turēt telefonā konkrētās aviosabiedrības uzziņu tālruni, lai spētu saprast, kādas ir viņu turpmākās norādes. Reizēm tuvumā nav neviena, kurš varētu palīdzēt, tāpēc labāk esi jau nodrošinājies ar rīcības plānu, ja ar šo nepatīkamo situāciju kādreiz nākas saskarties.

Jūsu istaba vēl nav sakārtota

Foto: Shutterstock

Katrs no mums vēlas, lai, ienākot viesnīcā vai hotelī, mūs apkalpotu kā vienīgos viesus, taču realitāte mēdz būt citāda. Ja nonāc situācijā, kad tavs numuriņš vēl nav pienācīgi sagatavots un atpūtas sākums jāatliek uz nenoteiktu laiku, vaicā administrācijai, kā tu varētu pakavēt savu laiku.

"Smart travel" raksta, ka, lai izvairītos no negatīvām atsauksmēm, viesnīcas darbinieki piedāvā iespēju noglabāt mantas drošā vietā un, piemēram, ieiet dušā pēc gara ceļa. Šāda kļūme viesnīcas darbinieku ikdienas plānošanā nav tevis radīta, tāpēc nekautrējies uzstāt uz kādu laika kavēšanas nodarbi.

Te atradīsi dažādus vērtīgus ieteikumus, kā atrast labāko ceļojuma viesnīcu tieši tev– jāņem vērā atrašanās vieta, tās piedāvājums, tērējamais budžets u.c.

Jūsu soma ir pazudusi

Foto: Shutterstock

Piedodiet, vārti jau ir slēgti

Foto: DELFI

Atvainojiet, lidojums ir pārpildīts

Foto: Shutterstock

Jūsu pase nav derīga

Foto: DELFI

Visas biļetes ir izpārdotas

Foto: Shutterstock

Man neuzrādās Jūsu rezervācija

Foto: Shutterstock

Ja izdzirdi šo teikumu no viesnīcas administratora, sirds var apmest desmitiem kūleņu. Atceries, ka parasti uz e-pastu tiek atsūtīta apstiprinājuma vēstule, ka darījums ir veikts, tāpēc atceries to saglabāt telefonā. Ja šāda elektroniskā vēstule netiek atsūtīta, ir vērts sazināties telefoniski ar konkrēto vietu, lai noskaidrotu, vai viss tiešām ir kārtībā.

Ja dodies uz populāriem galamērķiem, viesnīcu vajadzētu norezervēt jau laikus. Piemēram, Dubaijā viesnīcas sešus mēnešus pirms plānotā nakšņošanas laika ir aptuveni 24 procentus lētākas. Savukārt naktsmītnes Tuvajos Austrumos un Āzijā lētāk esot iespējams rezervēt īsāku laiku pirms brauciena – divus līdz četrus mēnešus pirms ceļojuma. Plašāk par izdevīgākajiem laikiem, kad rezervēt viesnīcu dažādās pasaules malās, lasi te.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!