Nepamatota kavēšanās. "Insider Travel" raksta, ka cilvēkus ļoti kaitina, ja, kāpjot lidmašīnā, pa priekšu ejošais pasažieris sāk kavēt rindas gaitu. Piemēram, pie iekāpšanas lidmašīnā apkalpes locekļi var lūgt parādīt biļeti, tāpēc nevajadzētu to nolikt kaut kur dziļi somā, lai nebūtu ilgi jāmeklē. Reizēm cilvēks ir apkrāvies ar tik daudz mantām (mazā somiņa, jaka, dators, telefons un austiņas, kurā klausās mūziku u.c.), ka iekāpšana lidmašīnā var būt apgrūtinoša gan pašam, gan arī citiem pasažieriem, un šādas situācijas pārbauda līdzcilvēku pacietības spējas.
Pārtika ar spēcīgu aromātu. Ja vien nelido ar privāto lidmašīnu, atceries, ka uz klāja ir arī citi cilvēki, ar kuru sajūtām jārēķinās. Pirms lidojuma nebūtu vēlams ļoti sasmaržoties – ne tāpēc, ka konkrētajām smaržām būtu nepatīkams aromāts, bet gan apkārtējo ožas jutīguma dēļ. Tas pats sakāms par našķiem brauciena laikā – ja vēlies ar kaut ko pamieloties, būtu vēlams pajautāt blakus sēdošajiem, vai viņiem pret to nav iebildumu.
Nepieskatīti bērni. Lai arī cik nogurdinošs pašiem nešķistu lidojums, ja ceļā dodies ar mazu ķiparu, tā laikā jādomā ne tikai par savu, bet arī bērnu uzvedību. Uzmanība jāpievērš dažādiem sīkumiem, jo nemitīga kāju spārdīšana pa krēslu var palikt nemanīta tev, bet izraisīt dusmas priekšā sēdošajos. Tāpat lidmašīna nebūs tā vieta, kurā audzināt bērna raksturu un ļaut ilgi raudāt – šāda uzvedība citiem var šķist ārkārtīgi kaitinoša.
Gulēšanas iespējas. Daudziem pasažieriem vilinoša šķiet iespējamība, ka tūlīt pēc piesprādzēšanās krēslā seko iemigšana. Lai lidojuma noslēgumā nebūtu jāpārdzīvo, ka sprandā jūtama velkoša sajūta, vērts jau pirms tam apsvērt galvas spilventiņa nepieciešamību. Tāpat atceries, ja sēdi ailes pusē un izvēlēsies gulēt uz priekšējā galdiņa, pie loga sēdošajam var nākties tevi nepieciešamības gadījumā pamodināt.
Vidējā vieta. Lai nu kur, tad vidējā krēslā no trim grib nonākt tikai retais – tā nav pati labākā vieta sēdēšanai, jo nevar īsti ne atstutēt galvu, ne arī izstiept kājas. Ja sēdi pie loga vai malā, mēģini vidū sēdošajam atvieglot situāciju un atspiesties, piemēram, uz otrā pusē esošajiem roku balstiem.
Izstaipīšanās pauzes. Aiziet līdz labierīcībām vai nedaudz tikai pastaigāt garākos pārlidojumos ir pat nepieciešams, lai gaisā pavadītās stundas padarītu kaut nedaudz vieglākas. Taču svarīgi izsvērt brīdi, kurā to vislabāk darīt – ja redzi tuvojamies apkalpes darbiniekus ar ratiņiem, paliec savā vietā. "Insider Travel" eksperti min, ka nerakstīts likums ir nedoties prom no savas vietas, kad stjuarti ir paziņojuši par atkritumu savākšanas brīdi.
Somu novietošana. Katrai aviokompānijai ir citi rokas bagāžas noteikumi, taču lielākoties tiek atļauts ņemt līdzi koferīti un vēl vienu mazo somu. Kad novieto lielāko bagāžu plauktos virs galvas, pārbaudi, vai to nav iespējams ielikt vertikāli – horizontālā veidā tiek aizņemta plašāka vieta, tāpēc kādam var nākties savu somu nodot likšanai apakšējā bagāžas nodalījumā.
Atlaišanās krēslā. Ir patīkami, ka gaisa kuģu krēsli izveidoti tā, lai nepieciešamības gadījumā varētu arī nolaist tos zemāk. Pirms grasies to darīt, ieteicams pabrīdināt aizmugurē sēdošo, ka uz kādu brīdi viņam tiks atņemta tik ļoti svarīgā vieta sev priekšā. Tāpat būtu vēlams to vispirms pateikt arī tādēļ, ka, iespējams, aizmugurē sēdošais uz galdiņa novietojis kādu dzērienu vai datoru, kas strauju kustību rezultātā var nokrist.
Izsaukuma poga. Šīs pogas spaidīšana rada nepatīkamu troksni, kas kaitina gan blakussēdētājus, gan stjuartus. Lidojuma pavadoņi pa eju iet ik pēc dažām minūtēm – tad arī pieklājīgi palūdz, kas nepieciešams. Protams, tas gan neattiecas uz situācijām, kad ir vajadzība pēc kaut kā ārkārtēja.
Attieksme pret stjuartiem. Atceries, ja tevi kaut kas neapmierina aviokompānijas noteikumos, apkalpes darbinieku spēkos nav tos mainīt. Likt tev sprādzēties vai nolikt somu zem krēsla nav viņu untums, tāpēc problēmu meklēšana viņu darbā var aizkavēt visu kopējo lidojumu un radīt gan stjuartiem, gan pārējiem ceļotājiem nepatīkamas izjūtas.