Lielāko apgrozījuma daļu veidojis izejošais tūrisms (16, 6 milj. eiro), kam seko ienākošais tūrisms ar 1,9 milj. eiro un konferenču tūrisms ar 1,5 milj. eiro. Konferenču segmentā, salīdzinot ar 2016. gadu, apgrozījums aizvadītajā gadā dubultojies. Salīdzinājumam – 2016. gadā tas veidoja 654 tūkstošus eiro.
"Pieaugums konferenču tūrisma segmentā ir likumsakarīgs, jo darījumu un konferenču tūrisma attīstība ir viens no mūsu prioritārajiem virzieniem, pie kura plānojam aktīvi strādāt arī turpmāk sadarbībā ar Latvijas Kongresu biroju un profesionālajām asociācijām," saka SIA "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša.
Šogad "Latvia Tours" plāno arī pilnveidot korporatīvo klientu produktu grozu, saglabājot fokusu uz klientu apkalpošanas kvalitāti un ātrumu.
Ceļojumu aģentūra nākotnē plāno arī paplašināt ienākošā tūrisma produktu piedāvājumu, lai mazinātu patlaban izteikto sezonalitāti šajā atzarā. "Ienākošajā tūrismā paplašinām ģeogrāfiju Āzijas un Tuvo Austrumu virzienā, liekot lielu uzsvaru uz tūrisma speciālistu informēšanu un ieinteresēšanu reģiona piedāvājumā. Pakāpeniski nostiprinām arī uzņēmuma pozīcijas kruīzu tirgū," komentē Keiša.
Kā informē aģentūra, tad populārākie darījumu tūrisma galamērķi bijuši Brisele, Frankfurte, Londona, Amsterdama un Varšava. Savukārt atpūtas braucieniem vasarā ceļotāji no Latvijas visvairāk izvēlējušies Turciju, Grieķijas salas (Krētu, Rodu un Korfu), Spāniju (Barselonu),Itāliju un Maldīvu salas. Savukārt ziemā populārākā bijusi Spānija (Kanāriju salas), Ēģipte, Francijas Alpi, Itālijas Alpi, Taizeme un Šrilanka.
Kā liecina jaunākā "Latvia Tours Ceļojumu indeksa" dati, vidējās viena ceļotāja izmaksas atpūtas ceļojumam pērn bijušas 410 eiro, kas ir par dažiem eiro mazāk nekā 2016. gadā – 413 eiro, bet gandrīz divas reizes vairāk nekā vēl gadu iepriekš, kad vidēji uz vienu ceļotāju atpūtas braucienam ārpus valsts tērēti 264 eiro. Runājot par plāniem nākamajiem atpūtas braucieniem, teju puse aptaujāto (47%) plāno arī nākamajam ceļojumam tērēt tikpat daudz, bet piektā daļa (22 %) tērēšot vairāk.
Aptaujā piedalījās 1003 respondenti vecumā no 18 līdz 74 gadiem visos Latvijas reģionos, tā tika veikta 2017. gada septembrī. "Latvia Tours Ceļojumu indekss" apkopo informāciju par Latvijas iedzīvotāju noskaņojumu, viedokli un attieksmi pret dažādiem ar ceļošanu saistītiem jautājumiem. Tas izveidots sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS. Šis ir trešais Ceļojumu indekss.