Balttour 2018 - 9
Foto: DELFI

No 1. līdz 3. februārim Ķīpsalā notiks 26. starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus "Balttour 2019", kur tūroperatori, tūrisma aģentūras un citi nozares uzņēmumi piedāvās izdevīgākos ceļojumus un aktīvās atpūtas galamērķus teju 200 valstīs, informē Lauma Abramoviča, "BT 1" sabiedrisko attiecību projektu vadītāja.

Trīs dienās Ķīpsalā apmeklētāji varēs iepazīt jaunus maršrutus un ceļojumu galamērķus, līksmot par pasaules kultūru dažādību, atklāt no jauna Latvijas reģionus un baudīt to viesmīlību. Ceļotgribētāji varēs uzzināt par dažādu valstu tūrisma iespējām, kā arī uzreiz izstādē iegādāties ceļojumus par zemākām cenām.

"Izstādes dalībnieki piedāvās izdevīgus ceļojumus gan uz nemainīgi populārajiem galamērķiem – Turciju, Ēģipti, Spāniju, Grieķiju un citiem, gan piemērotus ceļojumus eksotiska piedzīvojuma cienītājiem – uz Kubu, Seišelu salām, Indonēziju, Taizemi vai Vjetnamu. Tūroperatori, kas darbojas Latvijā, piedāvā galamērķus teju 200 pasaules valstīs, tāpēc katrs "Balttour 2019" apmeklētājs trīs dienu laikā Ķīpsalā noteikti atradīs savu ceļojumu," stāsta "Balttour" projekta vadītājs Dainis Bricis. Ņemot vērā, ka pēdējo gadu laikā ir palielinājusies latviešu tūristu interese par atpūtu kaimiņvalstīs, šogad izstādē piedalīsies īpaši daudz uzņēmumu no Igaunijas un Lietuvas.

"Balttour" hallē "Atklāj pasauli!" ikviens varēs uzzināt par jaunākajiem tūrisma objektiem dažādās pasaules valstīs, izveidot savus maršrutus un gūt vērtīgus padomus veiksmīgākai ceļošanai. Savus piedāvājumus prezentēs Latvijā lielākie tūrisma operatori un aģentūras – "Tez Tour", "Novatours", "Kidy Tour", "Alida Tūrs", "Begonija", "Mouzenidis Travel", turklāt pirmo reizi izstādē piedalīsies arī Latvijas tirgū jaunākie tūroperatori – "TUI" un "Itaka".

Savukārt hallē "Apceļo Latviju!" par tūrisma piedāvājumiem informēs visu Latvijas reģionu pārstāvji. Ceļotgribētāji varēs uzzināt ne tikai par jau esošajiem tūrisma objektiem reģionā, bet arī par jaunākajām pastaigu takām, skatu torņiem, muzejiem, aktīvās atpūtas iespējām, viesnīcām un viesu namiem, pilīm, muižām un daudz ko citu. Katrs apmeklētājs varēs iepazīt Kurzemi, Zemgali, Latgali un Vidzemi no jauna. Turklāt tradicionālajā "Balttour 2019" mājražotāju gadatirgū varēs nogaršot un iegādāties dažādu reģionu tradicionālos ēdienus un dzērienus.

Izstādes ievadpasākums būs "Balttour" biznesa forums, kas pulcēs tūrisma nozares profesionāļus. Tas norisināsies 30. janvārī viesnīcā "Wellton Riverside SPA Hotel". Foruma eksperti stāstīs, kā pārbaudīt sadarbības partneru uzticamību, un apskatīs aktualitātes tūrisma industrijā digitalizācijas laikmetā. Mediju aģentūras "New Black" speciālisti prezentēs stratēģijas "millenials" jeb tūkstošgades paaudzes uzrunāšanā tūrismā, bet "Digital Journey" treneri vēstīs par praktiskajiem digitālās komunikācijas aspektiem. Ekonomikas doktors Ēriks Lingebērziņš prezentēs vērienīga Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras un Biznesa augstskolas "Turība" pētījuma "Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju ceļošanas paradumi Latvijā un vispārējās iekšzemes tūrisma tendences" rezultātus, kas būs īpaši noderīgi tūrisma dzīves organizētājiem reģionos. Jaunumus prezentēs arī Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic". Vairāk informācijas mājaslapā: www.balttour.lv/forum.

Izstādi-gadatirgu "Balttour" rīko Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un norisi nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Seko līdzi jaunumiem: www.balttour.lv un www.facebook.com/balttour

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!