Diskusija tika organizēta ar mērķi rast risinājumus, kā sekmēt tūrisma nozares atkopšanos pēc krīzes un ar kādiem produktiem un pakalpojumiem veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmumu konkurētspēju.
Ārkārtas situācija jāizmanto, lai izvērtētu piedāvātos produktus un pakalpojumus, šobrīd ir arī īstais laiks lokālā tūrisma produktu ģenerēšanai. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sniegs atbalstu jaunu mērķa tirgu apgūšanai, biznesa augstskolas "Turība" organizētajā diskusijā norādīja LIAA direktors Kaspars Rožkalns. Viņš uzsvēra, ka nepieciešams rūpīgi analizēt arī to valstu pieredzi, kuras sāk pārvarēt koronavīrusa radīto krīzi.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit