Kāpēc 'TikTok' pārņem mājas kārtošanas un tīrīšanas bums
Foto: Shutterstock

Lielu popularitāti bērnu un jauniešu vidū pasaulē iemantojusi Ķīnā izstrādātā "TikTok" aplikācija, un arī Latvijā netrūkst lietotāju, kas rada video par dažādām tēmām. Kā ziņo portāls "Apartment Therapy", pēdējā laikā "TikTok" ir pārņēmis mājas kārtošanas un uzkopšanas bums.

Kas ir "TikTok"? Portāls "Delfi" jau vēstīja, ka tur ļaudis veido un dalās ar īsiem, līdz 60 sekundēm gariem radošiem un bieži vien arī komiskiem video, kuros dzied, dejo, izpilda "popielas" cienīgus priekšnesumus un dažādi aušojas. Skeči tiek papildināti arī ar dažādiem efektiem. Lai reģistrētos aplikācijā, ir jābūt vismaz 13 gadus vecam. Ķīnas uzņēmuma "ByteDance" radītais produkts dienasgaismu ieraudzīja 2017. gadā un strauji iemantoja popularitāti visā pasaulē.

Arī "TikTok" komanda portālam apstiprināja, ka pēdējā laikā arvien vairāk lietotāju veido video par un ap mājas tīrīšanu, kārtošanu un citiem mājokļa jautājumiem. Oktobrī uzņēmums konstatējis, ka bija vairāk nekā 4 miljardi tēmturu, kas saistīti ar māju – "#cleaning, "#cleanup," "#cleaninghack," un "#cleanthatup". Turklāt šos īsos video var iedalīt vairākās kategorijās, piemēram, tīrīšanas ekspertu video (ar padomiem dalās tīrīšanas eksperti, uzņēmumu pārstāvji vai blogeri), tāpat lielu popularitāti ir iemantojusi kategorija, kurā radinieki pārsteidz savus mīļos, iztīrot un sakārtojot māju viņu vietā. Tāpat vēl ir kategorija, kurā tīrīšanas influenceri dalās ar stāstiem par tīrīšanas līdzekļiem un rīkiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!