4. martā klajā laists atjaunotā kosmētikas zīmola "Dzintars" reklāmas rullītis. Tas ir košs, saulains un dzīvespriecīgs. Vienlaikus dažiem cilvēkiem šķiet, ka video varētu būt plaģiāts.
Jaunais "Dzintara" reklāmas video veidots retro estētikā, to iedzīvina leģendārais Raimonda Paula un Ojāra Grinberga 1970. gada gabals "Tik dzintars vien". Materiāls filmēts Spānijā, Valensijas reģiona pilsētā Kalpā (noskatāms raksta turpinājumā).
Sociālajos tīklos cilvēki pauž gan sajūsmu par klipu, gan pauž arī kritiku. Kamēr vieni norāda, ka klips ir ļoti mūsdienīgs un vitāls, citi spriež, ka šāda reklāma nu gan nepalīdzēs "Dzintaram" no jauna iekarot kosmētikas tirgu.
Jāpiebilst, ka postmodernais ēku komplekss Kalpā ir arhitekta Rikardo Bofila 1968. gadā radīts un tiek uzskatīts par vienu no desmit Bofila ikoniskākajiem veikumiem.
"Principā jaunais klips ir ar desmitgadēm ilgu vēsturi, līdzīgi kā pats "Dzintars". Mēs pa visu pasauli meklējām labākos veidus, kā jaunā "Dzintara" dzīvesprieku nest cilvēkiem. Spānijā atradām "Muralla Roja" ar Rikardo Bofila krāsām un formām, bet tepat Latvijā pie mums pati atnāca Raimonda Paula ikoniskā dziesma," skaidro Siliņš.
"Dzintara" kosmētikas ražošanas pirmsākumi ir meklējami 1849. gadā, kad Heinrihs Ādolfs Brīgers Rīgā dibināja ziepju un parfimērijas fabriku. Kosmētikas ražotāja "H.A. Brieger" lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums "Skinest Group", kas strādā desmit valstīs, nodarbinot vairāk nekā 1400 cilvēkus. "Skinest Group" pieder 67% uzņēmuma "H.A. Brieger", savukārt 33% pieder uzņēmuma vadītājai Anastasijai Udalovai. Interviju ar zīmola atjaunotāju vari izlasīt šeit.