tūristi Grieķijā
Foto: AFP/Scanpix/LETA
Aizvien sensitīvs jautājums tūrisma nozarē ir ceļošana pandēmijas laikā. Ceļotāji bieži nezina, kā labāk rīkoties situācijās, kas saistītas ar Covid-19 drošības pasākumiem. Latvijas Televīzijas raidījums "Revidents" kopā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) eksperti skaidro, kādi šobrīd ir ceļojumu nosacījumi un kā parūpēties par sava ceļojuma drošību, tostarp kā rīkoties, ja dienu pirms lidojuma tev ir pozitīvs Covid-19 tests.

PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Santa Zarāne raidījumam skaidroja, ka tas, kā atgūt naudu vai mainīt lidojuma laiku, gadījumā, ja pasažierim pirms plānotā ceļojuma konstatēts pozitīvs Covid-19 tests, atkarīgs no aviokompānijas nosacījumiem. "Patērētājam pirms biļešu iegādes ir jāiepazīstas ar noteikumiem. Pandēmijas sākumā tādi noteikumi varbūt nebija gluži ierasti un saprotami, varbūt pat nebija paredzēti, taču tagad tādi noteikti ir," stāstīja Zarāne.

Apskatot dažādu Latvijā populāru aviosabiedrību mājaslapā pieejamo informāciju, raidījums secināja, ka, piemēram, nacionālā lidsabiedrība "AirBaltic" lidojumu datumus piedāvā mainīt visiem iegādātajiem biļešu veidiem. Tiesa, izvēloties dažus no tiem, par šo pakalpojumu būs jāpiemaksā vidēji 50 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!