Pašmāju interneta hits: reklāmists Māris Upenieks latvisko zīmolus
Foto: Privātais arhīvs
Par sociālo tīklu hitu kļuvis reklāmista un kaislīga ceļotāja Māra Upenieka jaunākais radošais devums – kā neatslābt latviešu valodas sardzē. "No visām pusēm arvien ciešākā, draudīgā lokā mūsu mazo tautu aplenc dižzīmoli ar saviem anglicismiem, vācismiem, francismiem. Lai neizšķīstu šajā pasaulīgajā svešvārdu okeānā, neatliek nekas cits kā pretoties," teic Upenieks.

"Uzskatu, ka ir pēdējais laiks štengram noteikumam, kas visiem zīmoliem, kas vēlas darboties mūsu zemē, uzliek pienākumu tapt latviskotiem! Un, lai tā nebūtu tikai tukša runa, te būs pirmie priekšlikumi. Lūgtum lūgti komentāros pievienot arī savējos un padalīties tālāk – izglābsim skaisto latviešu valodu kopā," pauž reklāmists, piedāvājot savu viena vakara darbu – latviskotus vairākus pasaulē labi zināmus produktu un uzņēmumu zīmolus.

Kā portālam "Delfi" skaidro mākslinieks, idejiskais fons meklējams ikgadējā akcijā par gada vārdu un nevārdu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!