"Uzskatu, ka ir pēdējais laiks štengram noteikumam, kas visiem zīmoliem, kas vēlas darboties mūsu zemē, uzliek pienākumu tapt latviskotiem! Un, lai tā nebūtu tikai tukša runa, te būs pirmie priekšlikumi. Lūgtum lūgti komentāros pievienot arī savējos un padalīties tālāk – izglābsim skaisto latviešu valodu kopā," pauž reklāmists, piedāvājot savu viena vakara darbu – latviskotus vairākus pasaulē labi zināmus produktu un uzņēmumu zīmolus.
Kā portālam "Delfi" skaidro mākslinieks, idejiskais fons meklējams ikgadējā akcijā par gada vārdu un nevārdu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit