Pie raidījuma veidotājiem vērsies kāds skatītājs, kurš saskāries ar nepatīkamu situāciju – ārzemju interneta veikalā iegādātu preci, kuras vērtība bija ap 100 eiro, nav saņēmis. Izsekojot sūtījumu, atklājies, ka prece it kā pienākusi Latvijā, taču tālāk līdz tās adresātam tā nav piegādāta.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas Pasta nodaļas vadītājs Bruno Frīdenbergs-Ansbergs pastāstīja, ka šādus jautājumus bieži vien risina starptautiskā mērogā. Taču sūtījuma saņēmējam jārēķinās, ka saimnieks nozaudētajai precei un vienlaikus arī tas, kurš var sūdzēties par tās nozaudēšanu un arī saņemt kompensāciju par to, ir sūtītājs: "It sevišķi to jāņem vērā tad, kad jūs kaut ko pērkat interneta veikalā. Tātad – jūs nopērkat kaut kādu mantu interneta veikalā, un ar pretenzijām par to, ka jūs kaut ko neesat saņēmis un, ka jums nav šī sūtījuma, tad jāvēršas pie šī interneta veikala."