ceļošana, lidosta, aviokompānija, tūrists
Foto: Shutterstock
Aviokompānijas "Rynair" tiešais reiss uz Ķelni, kas kavē piecas stundas, – šādu situāciju pieredzējis "Delfi" žurnālists Viesturs Radovics, kurš aviokompānijai iesniedza lūgumu par kompensāciju, bet pēc ilgas un garas atrakstīšanās tā prasību noraidījusi. Sak, viņi nav vainīgi, dzinējā ieskrēja putns.

Viesturs nav vienīgais, kas saskāries ar situāciju, ka neplānoti nākas ieviest korekcijas savos atpūtas vai darba brauciena plānos, jo lidojums kavē vairākas stundas vai tiek atcelts pavisam. Tāpēc šajā rakstā par to, kādās situācijās pienākas kompensācija par atceltu vai kavētu reisu, kādi ir tās apmēri un kā rīkoties, ja aviokompānija to atsakās izmaksāt.

Viesturs pēc atteikuma saņemšanas no aviokompānijas pēc palīdzības vērsās "Refund.me" (kopš 2021. gada apvienojies ar "AirHelp") – uzņēmumā, kas sniedz juridiskos pakalpojumus aviopasažieriem, kuru lidojumi atcelti vai pārcelti. Lieta izvērtās gara un piņķerīga – pēc pusgada arī "Refund.me" Viesturu informēja, ka "Ryanair" atsakās maksāt, bet taisnība ir Viestura pusē, un viņa vārdā "Refund.me" aviokompāniju iesūdzēja tiesā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT