MISC 2.0 - 16471
Foto: Kadrs no video

Epidemiologs Ņikita Trojanskis, kurš nu jau ielauzies arī pašmāju šovbiznesā, kā īsts vīrs turējis saviem sekotājiem doto solījumu un tiešraidē internetā svētdienas vakarā notiesāja daļu no Nacionālās apvienības (NA) vēlēšanu reklāmas.

24 gadus vecais Ņikita Trojanskis mēnesi pirms 14. Saeimas vēlēšanām iepazinās ar tobrīd aktuālajiiem partiju popularitātes aptaujas datiem. Jau tajos iezīmējās tendence, ka Trojanska favorīti "Progresīvie" apsteidza "Attīstībai/Par".

30. augustā epidemiologs internetā vēstīja: ja "Progresīvie" apsteigs "A/Par" 1.oktobrī, es apsolu apēst Nacionālās apvienības bukletu.

Sacīts – darīts. Svētdienas vakarā Trojanska tiešraidei "Instagram" pieslēdzās vairāki simti skatītāju, lai būtu klāt solījuma izpildes brīdī.

Uzkodā tika notiesātas stērbeles no viena NA bukleta, bet vēlāk Trojanskis ar šķērītēm no cita bukleta eleganti izgrieza trīs NA līderu sejas – Nauri Puntuli, Ināru Mūrnieci un Rihardu Kolu, lai pēc tam viņus apēstu kā "vrapu" kopā ar banānu, jogurtu un maķenīt tabasko mērces.

"Es nejūtu atšķirību, Mūrniece ar tabasko vai Mūrnniece bez tabasko. Viņa ir tik asa," par savu gastronomisko piedzīvojumu teica Trojanskis. Epidemiologa vakariņas ilga apmēram 40 minūtes.

"Delfi" jau vēstīja, ka pēc visu balsu saskaitīšanas "A/Par" rezultāts tomēr nesasniedza 5%, kas nepieciešami, lai iekļūtu jaunajā sasaukumā. Trojanska politiskie favorīti "Progresīvie" Saeimā tika ar 6,16% vēlētāju atbalstu, bet NA guva 9,29% vēlētāju atbalsta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!