MISC 2.0 - 16471
Foto: Kadrs no video

Epidemiologs Ņikita Trojanskis, kurš nu jau ielauzies arī pašmāju šovbiznesā, kā īsts vīrs turējis saviem sekotājiem doto solījumu un tiešraidē internetā svētdienas vakarā notiesāja daļu no Nacionālās apvienības (NA) vēlēšanu reklāmas.

24 gadus vecais Ņikita Trojanskis mēnesi pirms 14. Saeimas vēlēšanām iepazinās ar tobrīd aktuālajiiem partiju popularitātes aptaujas datiem. Jau tajos iezīmējās tendence, ka Trojanska favorīti "Progresīvie" apsteidza "Attīstībai/Par".

30. augustā epidemiologs internetā vēstīja: ja "Progresīvie" apsteigs "A/Par" 1.oktobrī, es apsolu apēst Nacionālās apvienības bukletu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!