Jaunais vilciena maršruts savienos Parīzi un Barselonu. Savukārt no Barselonas vilciens dosies uz Spānijas galvaspilsētu – Madridi. Turklāt dzelzceļa uzņēmums neplāno apstāties vien ar šo maršrutu, tāpēc jau tagad plāno jaunus. "Šobrīd mēs varam sākt domāt arī par Madrides savienošanu ar Itāliju caur Franciju," saka "FS Italiane Group" izpilddirektors Luidži Ferraris.
Saskaņā ar "Thetrainline" datiem, lai ar vilcienu nokļūtu no Parīzes uz Milānu vidēji nepieciešamas deviņas stundas un 40 minūtes, taču "Frecciarossa" vēlas šo ātrumu samazināt līdz septiņām stundām. Turklāt biļetes cena vienā virzienā būs sākot no 29 eiro.
Jauni maršruti
Šobrīd dzelzceļa satiksme Eiropā piedzīvo atdzimšanu. Arvien biežāk Eiropā tiek organizēti jauni ātrvilcienu maršruti, kas ceļošanu padara lētāku, ātrāku un ilgtspējīgāku. Piemēram, Čehijas dzelzceļš nesen paziņoja, ka atjaunos satiksmi starp Prāgu un Cīrihi. Maršruts paredzēts caur Drēzdeni, Leipcigu, Frankfurti un Bāzeli, bet vagoni būs piemēroti nakšņošanai. Savukārt, Austrijas uzņēmums "Nightjet" atklāja plānus par jauna maršruta izveidi starp Štutgarti (Vācijā) un Venēciju, Vīni, Budapeštu, Ļubļanu un Zagrebu.