Lielāko pieprasījuma pieaugumu 2022. gadā piedzīvojušas ar ceļošanu saistītas interneta vietnes, kur iedzīvotāji tērējuši divas līdz trīs reizes lielākas summas nekā gadu iepriekš, secināts, analizējot bankas "Citadele" datus par cilvēku veiktajiem pirkumiem internetā.
"Kopējais secinājums par 2022. gadu ir diezgan viennozīmīgs – klienti pēc ilgās Covid-19 mājsēdes ļoti vēlas ceļot. Ja salīdzina pieprasījuma datus ar 2021. gadu, aizvadītajos 12 mēnešos iedzīvotāju pirkumu aktivitāte visvairāk palielinājusies tieši ar ceļošanu saistītajās interneta platformās, un pieaugusi ne tikai aviobiļešu tirdzniecība, bet arī automašīnas īres pakalpojumi," tiešsaistes pirkumu tendences raksturo Andris Lazdiņš, "Citadeles" Karšu un norēķinu daļas vadītājs.
Iedzīvotāju atgriešanās aktīvākā ceļošanas režīmā ļāvusi lielāko aktivitātes kāpumu piedzīvot naktsmāju īrēšanas vietnei "Booking.com", kur veikto pirkumu summa 2022. gadā palielinājusies vairāk nekā trīs reizes. Ja salīdzina iedzīvotāju aktivitāti ar laika posmu 2020. gadā, Booking.com vietnē tērētā summa šogad bijusi pat sešas reizes lielāka, liecina datu apkopojums.