Jau vēstīts, ka pie aicinājumiem aizliegt elektrisko skrejriteņu nomu un referenduma rīkošanas noveda bezatbildīgā elektrisko skrejriteņu izmantošana un biežie negadījumi, kā arī pamesto skrejriteņu izraisītais haoss uz ietvēm.
Pašlaik Parīzē trīs nomas kompānijām pieder aptuveni 15 tūkstoši elektrisko skrejriteņu. Nomas uzņēmumu darbības licences beidzas augusta beigās, līdz ar to no 1. septembra elektriskos skrejriteņus Parīzē iznomāt vairs nevarēs.
Aizliegums attieksies tikai uz elektrisko skrejriteņu nomu un neskars iedzīvotāju privātīpašumā esošos skrejriteņus.
Parīze nav vienīgā pilsēta, kuras pašvaldība domā, kā risināt ar elektriskajiem skrejriteņiem saistītās problēmas. Arī citviet Eiropā domā, kā uzlabot savu iedzīvotāju drošību. Piemēram, Lisabonā ar elektrisko skrejriteni nedrīkst pārvietoties ātrāk par 20 kilometriem stundā, savukārt Ļubļaņā maksimālais atļautais ātrums ir 5 km/h. Varšavā aizliegts iebraukt parkos un dārzos, savukārt Itālijā dažviet pat nepieciešams doties uz speciālām skrejriteņa vadīšanas mācībām.