Aizkavējies vai atcelts lidojums: kur saņemt kompensāciju?
Pēdējo divu gadu pieredze liecina, ka daudzas lidostas nespēj laikus apkalpot lielo ceļotāju skaitu. Aizkavētu vai atceltu lidojumu dēļ daudziem jāmaina ceļojuma plāni, kas ir īpaši riskanti, ja galamērķi plānots sasniegt ar vairākiem lidojumiem. Apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmuma "Balcia" viceprezidents Reinis Bērzkalns dalās noderīgos padomos par to, kā rīkoties, ja plānotais avioreiss kavējas vai tiek atcelts, un kāda veida kompensāciju iespējams saņemt no aviokompānijām un apdrošināšanas uzņēmumiem.

"Avionozare ir viena no tām industrijām, kas pandēmijas laikā cieta visvairāk. Atjaunojoties iespējai ceļot, cilvēki steidz šo iespēju izmantot, taču lidostām un aviokompānijām ir grūti atgūt pandēmijas gados zaudēto personālu un jaudu. Īpaši jūtams tas ir atvaļinājumu un skolēnu brīvlaiku laikā, kad daudzi eiropieši nolemj atpūsties, izvēloties tālākus galamērķus. Saskaroties ar avioreisa būtisku aizkavēšanos vai atcelšanu, ceļotājs var vērsties gan pie sava apdrošinātāja, gan aviokompānijas," stāsta Bērzkalns.

Pirmkārt, jāvēršas aviokompānijā

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!