Foto: DELFI
Iedomājieties situāciju: jūs ieraugāt reklāmu, kas sola aviobiļetes par ļoti vilinošu cenu. Jūs tā apmierina, ieejat aviosabiedrības mājaslapā, sāciet rezervāciju, iztēlē jau uzburot ainu par atpūtu galamērķī. Bet pēkšņi izrādās, ka vēl jāpiemaksā par rokas bagāžu, reģistrēto bagāžu, sēdvietu izvēli, plašāku vietu kājām un virkni dažādu citu papildiespēju. Galu galā biļetes cena ir divkārt vai pat trīskārt augstāka par to, kuras dēļ atvērāt lidsabiedrības mājaslapu.

Pavisam nesen kādam pārim cienījamos gados, kas lidoja ar "Ryanair", nācās samaksāt 129 eiro par iekāpšanas biļešu izdrukāšanu. Pasažieri bija sašutuši, tomēr nebija variantu, vajadzēja maksāt. Šis gadījums kārtējo reizi ilustrē, kā pirmajā acumirklī šķietami lēta aviobiļete var kļūt divreiz dārgāka.

Patiesībā Eiropas lidsabiedrībām ir daudz "slazdu" – kad sākat lidojuma rezervāciju, pirkuma procesa laikā biļetes cena palielinās divas vai pat trīs reizes.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!