5. decembrī portāls "Delfi" vērsās ministrijā ar virkni jautājumu par šo kampaņu, tostarp par plānotajiem tēriņiem tās īstenošanā, aktivitātēm, lai to pamanītu iespējami lielāks cilvēku loks. Ministrijas mājaslapā ir vien 23. novembrī ievietots vēstījums par kampaņas sākumu un tekstā ievietots aktīvs links, kuru klikšķinot, varot iegūt papildu informāciju. Uzklikšķinot uz šī linka, tālāk nokļūst jau citā "telpā", kur atrodami 2020. gadā publicēti materiāli (skatīt zemāk foto, kas ir 5. decembrī veidots ekrānšāviņš). Ja papēta vēl dziļāk šos materiālus, redzam arī 2018. gadā gatavotu informāciju. Portāls "Delfi" tādēļ vērsās ministrijā, lūdzot skaidrot, – vai šī ir sociāla kampaņa, kas aizsniegsies līdz cilvēkam "parastajam".
6. decembrī LM Komunikācijas nodaļas vadītāja Aiga Isajeva rakstiski atbildēja: "Labdien! Atvainojos par novēlotu atbildi, bet šobrīd tehnisku problēmu dēļ nav papildinājumu tīmekļvietnē, bet tā varētu tikt papildināta tuvākajās dienās." Tas bija viens teikums... Un nebija atbilžu uz jautājumiem, lūdzām tomēr atbildēt.
7. decembrī pienāk e-pasta vēstule, ko sagatavojusi LM Bērnu un ģimenes politikas departamenta direktore Ilze Kurme: "Kampaņa tiek plānota un īstenota kā iepirkums, visa informācija par to pieejama šeit"
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv