Precēti un aizņemti vīrieši, tādi, kas pašapmierinās un neprot veidot attiecības, un tie, kas nespēj saprast vārdu „nē“ – „OnlyFans“ satura veidotāja Laura raidījumā „Par TO pašu“ iezīmē savu sekotāju portretu.
Pilns raidījuma „300 eiro par bildi ar pēdām – cik viegli pelnīt ar „OnlyFans“?“ ieraksts noskatāms „Delfi“ satura abonentiem šeit.
Jautāta par to, vai viņas sekotāju pulkā ir arī sievietes, Laura atbild noliedzoši. „Es teiktu, ka noteikti 10 procenti ir precēti, varbūt kaut kādi 20 ir aizņemti un pārējie vienkārši „sit kulakā“,“ vīriešu, kas patērē viņas radīto saturu, profilu iezīmē Laura. Viņa skaidro: „Vienkārši ir tādi puiši, kas nespēj vai kautrējas dzīvē pieiet klāt, tur bārā vai, es nezinu, jebkādā vietā un uzaicināt, piemēram, uz randiņu vai uz tēju. Tāpēc arī viņi nezina, kā uzsākt sarunu ar meiteni. Varbūt tāpēc arī viņi raksta un pērk bildes.“
Laura ne tikai sūta savus foto, bet arī sarakstās ar saviem sekotājiem. „Jāsarakstās, un visu laiku jāsarakstās,“ stāsta Laura, piekrītot, ka viņa laikam arī reizēm pilda terapeita funkciju.
„Ir ļoti, ļoti liela vīriešu grupa, kuriem tu pasaki „nē, neraksti man“ vai neatbildi viņiem, un viņi tad paliek tādi kā „heiteri“ (nīdēji) un sāk tevi vienkārši „heitot“,“ atklāj Laura, „“tu esi šitāda, tu esi tāda...“ Visu laiku viens un tas pats „bazars“ (runa) ap to grozās... Tāpēc, ka tu viņus atšuj un viņi nepieņem to, ka tu pasaki „nē“ viņiem – es tevi negribu redzēt dzīvē un mēs netiksimies. Viņi to uztver – kā viņa man pateica „nē“? viņai taču ir „OnlyFans“! kāds sakars?“
Pilns raidījuma „300 eiro par bildi ar pēdām – cik viegli pelnīt ar „OnlyFans“?“ ieraksts noskatāms „Delfi“ satura abonentiem šeit.
Raidījumā satura veidotāja Laura stāsta, kāda ir ikdiena, ja „OnlyFans“ ir galvenais ienākumu avots. Savā pieredzē un iespaidos dalās arī digitālā satura veidotāja Dzintra Ozolniece un sociālo tīklu mārketinga eksperte Laura Hiragana. Dzintra kopā ar psiholoģi Diānu Zandi apsprieda arī jautājumus par to, kādi varētu būt riski un ieguvumi seksuāla rakstura satura publicēšanai interneta vidē un kuros gadījumos to var uzskatīt par veselīgu seksualitātes izpausmi.