Modes zīmola "Amoralle" dibinātāja, kuru reiz zinājām kā Inesi Ozolu, nu atgriezusies pie dzimtas uzvārda Vakse. Simboliski šīs pārmaiņas demonstrē jauna dzīves posma sākumu. "Sākumā dzīve maigi bukņī, un, ja mēs nesaprotam, tā mēdz iespert," Inese sarunā apliecina. Un stāsta par to, kas dzīvē nozīmīgs bija, ir un būs. Par sievišķību, par drosmi un to, kā rast harmoniju mūsdienu drudžainajā pasaulē.
Esi nākusi no finanšu jomas, pastāsti, kā ļāvies pārmaiņām uz kaut ko tik radošu kā mode!
Man joprojām tā ir mistika, es nezinu, kā tas notika. Biju stāvoklī, gaidīju dēlu un kādā ballītē dzirdēju frāzi, ka Latvijā nav neviena normāla zeķu veikala. Es joprojām galvā dzirdu to frāzi! Un, kad dēlam bija 9 mēneši, atvēru to mazo veikaliņu Brīvības ielā.
Kā no zeķubiksēm var tikt līdz tērpiem?
Protams, kaut kādu notikumu vai lēmumu rezultātā, bet – es tam ļāvos un biju pietiekami drosmīga un dulla. Man bija zeķu kolekcija pie zeķturiem, zeķubikses ar ziediem – uz ceļiem tamborētiem, skarām, visādas dullības. Un tad es domāju: ja vēlos izveidot modes zeķu zīmolu, tad skaidrs, ka modes skate ir pirmā lieta, kas ļoti nepieciešama. Ja modes skate, tad Rīgas modes nedēļa. Šogad, kad tika svinēts modes nedēļas 20. gads un Jeļena Strahova (Rīgas modes nedēļas galvenā producente, Baltijas Modes federācijas prezidente – red.) man pasniedza pateicības rakstu, viņa atcerējās – es esot ar tādu aizrautību un degsmi stāstījusi, ka man noticējusi. Bet patiesībā, kad devos prom no šīs pirmās tikšanās, pārņēma šausmas – ko iesākt ar krūtīm, tās ir kailas! Sākām ar zeķturiem, zeķēm, un tad radās pirmie bodiji. Vienkārši, lai piesegtu krūtis, un tagad bodijs ir mūsu galvenais produkts.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv