Ārvalstu mediju aptaujātās, Indijā mītošās sievietes - uzņēmējas ir pierādījušas, ka viņām piemīt vēlme, prasmes un idejas, lai izmēģinātu veiksmi jauna uzņēmuma izveidē.
Šīs sievietes ir apņēmušās apgāzt mītus par to, ka viņu vadītie uzņēmumi nespēj pārsniegt noteiktu attīstības līmeni tādās, šķietami vīriešiem raksturīgās nozarēs kā tehniskās zinātnes, klīniskā izpēte un mazumtirdzniecība, neraugoties ne uz kulturālo, ne sociālo fonu, kas sievietēm Indijā lielākoties patiesībā ir nelabvēlīgs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit