Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Šovasar starptautiskā sieviešu veļas ražotāja "Change Lingerie" kampaņas "Model for a Day" jeb "Modele uz dienu" ietvaros latviete Elita Šahtarina ir kļuvusi par starptautiskā zīmola apakšveļas modeli un, sākot no septembra beigām, rotās jaunās sezonas reklāmas plakātus.

Kampaņas mērķis bija no dažādām Eiropas valstīm atlasīt sievietes, kuras ikdienā nav modeles, un dot viņām iespēju stāties profesionālu fotogrāfu priekšā, lai parādītu, ka ikviena sieviete ir neatkārtojami skaista un unikāla, stāsta idejas autori.

Projekts norisinājās Kopenhāgenā, un jaunajām modelēm tika nodrošināta neaizmirstama pasākuma programma – viņas ne tikai piedalījās profesionālā fotosesijā, bet arī visas kopā devās apskatīt skaisto pilsētu, kur redzēja gan leģendām apvīto Mazo nāriņu, gan raudzījās uz pilsētas panorāmu no slavenā Tivoli parka.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!