Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Šovasar starptautiskā sieviešu veļas ražotāja "Change Lingerie" kampaņas "Model for a Day" jeb "Modele uz dienu" ietvaros latviete Elita Šahtarina ir kļuvusi par starptautiskā zīmola apakšveļas modeli un, sākot no septembra beigām, rotās jaunās sezonas reklāmas plakātus.

Kampaņas mērķis bija no dažādām Eiropas valstīm atlasīt sievietes, kuras ikdienā nav modeles, un dot viņām iespēju stāties profesionālu fotogrāfu priekšā, lai parādītu, ka ikviena sieviete ir neatkārtojami skaista un unikāla, stāsta idejas autori.

Projekts norisinājās Kopenhāgenā, un jaunajām modelēm tika nodrošināta neaizmirstama pasākuma programma – viņas ne tikai piedalījās profesionālā fotosesijā, bet arī visas kopā devās apskatīt skaisto pilsētu, kur redzēja gan leģendām apvīto Mazo nāriņu, gan raudzījās uz pilsētas panorāmu no slavenā Tivoli parka.

Par savām sajūtām, metoties šajā piedzīvojumā, stāsta pati Elita: "Vai zināt, kā tas ir joka pēc nopirkt loterijas biļeti, nemaz negaidot lielo laimestu? Arī man ar šo "Chanege Lingerie" izsludināto konkursu bija līdzīgi - pieteicos tam, neliekot lielas cerības – vēl jo vairāk, laika posms, kurā bija jānotiek fotosesijai, man darbā bija ieplānots ļoti aizņemts, tādēļ izredzes, ka varēšu piedalīties, bija mazas. Konkursam sākotnēji pieteicos, jo man patiešām patīk zīmols - tas ir vienīgais veikals, kurā veļa manam augumam der kā otrā āda."

Lai gan Elita nepavisam negaidīja savu dalību projektā, viņa tomēr tika izvēlēta; arī brīvdienas darbā izdevās izkārtot, un jau pēc 10 dienām kopš rezultātu paziņošanas brīža viņa iekāpa lidmašīnā un devās savā neatkārtojamajā piedzīvojumā.

Elita atklāj, ka fotosesija, lai gan noritējusi visas dienas garumā, pagāja ātri un bez pūlēm, arī satraukums par pieredzes trūkumu kameras priekšā pagaisis kā nebijis, tiklīdz tā sākusies. Vispirms katras valsts modelei bijis jāpozē vienai, taču lielākais izaicinājums bija kopbilžu uzņemšana, kad visām meitenēm vienlaicīgi bija jābūt ar nevainojamām pozām un sejas izteiksmi, ko bez iepriekšējas pieredzes nav nemaz tik viegli izdarīt.

"Šīs pieredzes laikā sajutos drīzāk kā aplidota princese, nevis kā modele, jo esmu radusi visu sev nodrošināt pati – šoreiz varēju mierīgi atpūsties un izbaudīt, kā kāds cits par mani parūpējas. Neesmu vēl redzējusi gala fotogrāfijas rezultātu, bet jau tagad varu teikt, ka ar sevi lepojos un jūtos šo piedzīvojumu pelnījusi, īpaši tādēļ, ka pēdējā laikā esmu ar sevi fiziski un arī emocionāli strādājusi.
Esmu strādājoša sieva un māmiņa, un bieži vien ikdienas skrējienā man diemžēl neizdodas atrast laiku savai sievišķībai, tomēr es piedomāju pie tā, lai laiku pa laikam visu uzmanību veltītu arī sev pašai. Šīs pūles man atmaksājās ar šo ļoti vērtīgo projektu, kas manifestē ne tikai manu sievišķību, bet arī pārējām sievietēm parāda to, ka ikvienai no mums ir tiesības uz savu skaistumu, seksualitāti un sevis palutināšanu," ar aizrautību stāsta Elita.

Septembra nogalē projekta laikā tapušās fotogrāfijas tiks izmantotas zīmola reklāmas kampaņas ietvaros visā pasaulē. Elitas bildes varēsim aplūkot Latvijas "Change Lingerie" veikalu skatlogos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!