Pēdējo gadu garumā Santa ir veiksmīgi attīstījusi strauji plaukstošo "Zaļās maizes" zīmolu. Pati saka, ka notiekošais joprojām šķiet kā nenopietna rotaļa. Santa nespējot noticēt tam, kā un pa kuru laiku, reiz sēžot ar draugiem piemājas dārzā un kožoties Santas ceptajās maizes rikās, pus pa jokam izmestā ideja veidot biznesu pārtapusi taustāmā un baudāmā produktā.
Santas ikdiena ir kā mēli svilinošs tango – ar rokām līdz elkoņiem valgi rūgstošā maizes mīklā un lēniem rītiem, kuros sajaukti pipari, sāls un dzīves svinēšana. Starp citu, sāli viņa ikdienā nēsā līdzi somiņā. Brīžam to griboties tāpat vien pabērt uz mēles. Savukārt Santas dzīves garšu viennozīmīgi atradīsi čili asumā. Saldens miers neesot viņas gaumē – tur jābūt tādām pat asinīm.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit